14tilføjet af

Trøje på DR's vejrpige d. 17/11-06 kl. 21.30

Hey,
Nogen som ved hvor man kan købe den trøje/top, som vejrpige på DRTV havde på???
Den er i varme, mørke farver....trekvart ærmer, trekant ned mod navlen.
Pft. =o)
tilføjet af

Pfftttt

Den fiksering på tøj, tøj og atter tøj sniger sig ind over alt. Hvis jeg blev borgmester i Århus, så rydede jeg hele gågaden, Bruuns Galleri, Magasin, Salling, Storcenter Nord osv. for modeforretniger - jeg har fået spat af dem!
Hvis du er heldig, kan du få en af Henrik Voldborgs hjemmestrikkede!!
tilføjet af

Tja,,,

Hvis jeg ville have andres holdning til tøj eller om den specifikke trøje, så havde jeg nok skrevet det.
Hold dig til emnet! Kan du ikk bidrage med noget konkret, så lad være med at bland dig.
- Looking good
tilføjet af

Spørg

DR selv de må vide det!
tilføjet af

Jo tak...

...det var faktisk det første jeg tænkte på. Men men men...så besluttede jeg mig for at prøve herigennem først *sSs*
Så håber nu stadig at nogen kan hjælpe herinde...
- Love or nothin'...
tilføjet af

Lidt hjælp?

tilføjet af

Yeaaaa!!!

Det er lige den... Super! 1000 tak for det =o))
tilføjet af

Her

Her er verjpigens kontaktoplysninger. Du kan evt. sende hende en mail:
Navn: Bettina Bjerring, Afdeling: ND TV-AVISEN, E-Mail: bbe@dr.dk , Tlf nr.: 35204520
Du får kontaktoplysningerne på DR´s hjemmeside: http://www.dr.dk/omdr/index.asp?sektion=kontakt&subsektion=109 , hvor du bare skal indtaste hendes navn.
tilføjet af

Weee

Super, du er en engel. 1000 tak for hjælpen... =o)
tilføjet af

Det var så lidt!

Håber det lykkedes.
Hvis du får held med det, vil du ikke lige give en tilbagemelding med hvor hun har købt den, for jeg ved at trøjen lige præcis er noget for min kone... og så er julegaven jo redet?
Hilsen
"Den Hjælpsomme"
tilføjet af

Ja da...

Hun skrev faktisk tilbage få timer efter jeg skrev til hende... Hun skrev bla. følgende:
"Den er købt i "Inwear" for et par måneder siden, det er muligt, at det var en del af deres efterårskollektion, - og at de så ikke har den længere. Men det er da et forsøg værd. Min blev købt i Inwearbutikken på strøget i København."
Håber du også finder den, for det er sku da dejligt hvis den ville være lige i øjet for din kone.
Held og lykke med at finde den =o))
Knus
tilføjet af

Aahhh...

tak skal du ha´, Out of Juice. Det var en hurtig tilbagemelding fra hende. Har lige prøvet at "surfe" lidt på nettet, under Inwear´s Vinterkollektion, men desværre uden held.
Kan se der også ligger et par butikker i Odense, så jeg må nok en tur forbi ved lejlighed. Men tror jeg får et problem med at beskrive trøjen for dem, uden et billede... ha ha... men pyt... da et forsøg værd.
Hmmmm... gud ved om man kan printe et billede fra TV-Linket??? Det vil jeg da lige prøve!
tilføjet af

Lykkedes...

...det????
Eller kan man ikk et "printscreen" og så printe det ud???
tilføjet af

Fik hjælp til det...

Jeg fik nogle friske gutter fra et andet forum til at hjælpe med et "print screen", da det ikke ville lykkedes for mig.
Her er et link til billedet som jeg har uploaded på "image host": http://img158.imageshack.us/img158/4080/bettinabjerringtrjekc5.jpg
Det er ikke så stort, men brugbart.
Har du haft noget held med at skaffe trøjen endnu?
tilføjet af

Fantastisk

Det er sku da et fint billede....helt sikkert. Takker for linket... =)
Jeg har ikke haft tid til at lede efter den endnu, så nej... Måske får jeg tid til det i weekenden, hvis jeg er i live **GGG**
Men skal nok give dig besked, hvis jeg finder den =o)))
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.