5tilføjet af

TDC sælger 8 mb/s superbredbåndsforbindelser i Sverige til 200 kr

28 MB/s til 239 kr per måned.
I Danmark er TDC den dyreste udbyder, TDC vil presse sig ind i Sverige som en af de største udbydere til lavpris. Danskerne betaler herfor via de dyre danske priser til TDC.
tilføjet af

Aldrig TDC til mig!

Jeg er nu glad fordi jeg har tele2.. smil.. glad og tilfreds tele2 kunde.. Har haft tele2 i 7 år!!
Hilsen Ulla
tilføjet af

TDC

Da de solgte det, glemte de at sælge kabelnettet, så vi alligevel i dag er underkastet deres fordrukne operatører, selvom man har anden udbyder.
Jeg stod i første række da monopolet blev brudt!
*FB*
tilføjet af

Sygt!

TDC's motto har altid været "går den, så går den" og dette er kun det seneste bevis. De snyder og bedrager og sender derefter regningen til kunderne. Og når man ikke betaler, er det kundens opgave (stik imod lovgivningen, jeg ved det godt) at bevise at man IKKE har gjort det, man er blevet faktureret for...
Jeg ER nu heldigvis sluppet af med dem. ALDRIG mere TDC!!!
Jeg glæder mig bare til at elselskaberne får deres net op at køre som man har hørt om. Hvad som helst for at slippe for TDC's kobber, som alle udbydere (ligesom os kunder) skal betale ågerpriser for!!!
tilføjet af

Typisk

Typisk TDC
Herhjemme KRÆVER de man har fastnet de fleste stede for overhovedet man kan få dsl, smart nok når nu de ikke selv udbyder IP-telefoni jo. Men i udlandet får de det så billigt... Hvem mon skal betale for det.
tilføjet af

Svenskerne sælger nu 24 MB bredbånd i København til 395 kr/md

Svenskerne kan levere superbredbånd til en super lavpris i København. Mens TDC ikke leverer mere ned max. 8 MB/sekund, til en langt højere pris end 24 MB.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.