7tilføjet af

Talent 2008-faisko?

I år er der så kommet et nyt underholdningsprogram i rækken af mange! Jeg taler om unerholdningsprogrammet 2008, og danskerne elsker det.. vi elsker at se folk ydmyger sig selv..!
Hvad synes du om talent 2008?
Burde det ikke blive vist kl 17.30 i stedet, for alle dem dommerne har sendt videre er børn, så nu står vi med en finale på næste fredag med 4 børn og 4 voksne. burde børn ikke skånes for den slags underholdning? Uanset hvad tror jeg ikke børn kan holde til i en alder af 7-10 år at blive kendt på denne måde.. Børn skal have lov at være børn, og ikke høre på konstant negative Peter Å.
Jeg synes personligt at talent 2008 er en faisko! Nok mest fordi jeg ikke tror de er klar over hvad de egentlig har søgt til desse programmer, for de har i hvert fald sendt alle med et virkeligt talet ud!!!!!!!!! - Men i stedet valgt børnene. Så mit forslag til dr er at de næste fredag rykker sendetiden frem til 17.30!
tilføjet af

Helt enig

Jeg har også selv skrevet et emne om det, jeg synes det er de mest elendige de har beholdt, og børnene er kun blevet sendt videre af ren medlidenhed. Havde de voksne præsteret det samme som børnene, var de blevet drønet ud på røven, lige med det samme. Jeg troede det var et talentshow, og ikke børnetime. Hvis jeg ville se det, kunne jeg jo skrue hen på bamse og kylling.
tilføjet af

kaster i med sten ??

Et gammelt ordsprog siger: man skal ikke kaste med sten når man selv bor i et glashus. Men ja, i har da ganske ret. Der er flere måder folk kan udmyge sig selv på. En af dem er ved at stille op i Talent 2008. En anden kan være at gøre som Jer, Skriver et indlæg, fyldt med stavefejl, hvor i kritiserer andres fejl og mangler !!
tilføjet af

Sikke en gang bavl...

Hvor er der stavefejl? Hvem er I? Det kan godt være der er fejl i det første, men det er kun en person der har skrevet det, så det er vist dig selv har set forkert. Og hvad har det iøvrigt med sagen at gøre? Man kan vel godt have en mening om tingene, selv om man har lavet en stavefejl? Du er jo bare sur, fordi du, ligesom mange andre, har medlidenhed med børnene, og synes de er SÅÅÅÅ søde. Men desværre er det jo ikke det et talentshow går ud på... Nå jo, det er det jo åbenbart... Jeg ved ikke hvad du mener med at kaste med sten? Det kan godt være jeg ikke synger så godt, men jeg har altså heller ikke gjort mig selv til grin, ved at stille op i et talentshow, og det er vel netop sådan et sted, man burde kunne synge?
Jeg har skam bare sagt min mening. Du er jo bare sur fordi vi har en anden mening end dig. Er det din søn eller datter der er med i talentshowet, med den vandede indstilling du har? Køb en cd med børnesange, så har du talentshowet.
tilføjet af

RE:talent 2008

Jeg synes det er meget underholdende, men synes godt man kunne dele det op i en talentkonkurrence for børn og en for voksne, da bedømmelsen godt kan være uretfærdig da de voksne har jo trænet i mange år og børne i knap så mange. Så man bedømmer jo meget forskelligt, barnet kan have et talent som er flot for barnets alder, mens den voksne jo virkelig skal vise hvad de kan. Der er stor forskel. Ingen tvivl om at de børn de er blevet valgt videre hat talent, men i forhold til nogle af de andre deltagere måske knap så meget. Så del det dog op i 2.
tilføjet af

Talentshows har det med at...

få til tider meget mystiske bedømmelser - uanset om det er talent 2008, Scene er din, Stjerne for 1 aften eller x-factor. Men det er jo også klart, dels når 3 dommere har 3 forsk synspunkter, og det dels afhænger af seernes stemmer... Selvf. mener jeg også, at dommerne til tider har lidt for meget medlidenhed med de yngre generationer... Og det er også blot 1 af grundene til at jeg ikke gider se finalen! Af bare frygt for at Alex skal vinde det hele, vælger jeg at foretage mig noget mere spændende. Evt gå ud og se en film... ;-) Hvis DEN dreng sku ha vist noget imponerende...så burde samtlige deltagere været røget i finalen......
Meeen...han får jo også kamp til stregen den dag... ;-)
tilføjet af

er der nogen der er perfekte?

Det er slet ikke det der menes!!
For der er da ingen på denne planet son er fejlfri - heldigvis. men hvorfor fokusere på det folk ikke kan i stedet for det de kan!!!!????? Og hvorfor skal man svines til fordi man laver fejl?
tilføjet af

enig!

ja helt enig det burde være delt op i to..
men det er ligesom om det allerede er det, eftersom halvdelen af deltagerne til finalen er børn!! Tror simpelthen det står skrevet i dommernes "Manuskript", for ellers synes jeg i hvert fald det er pudsigt! Alle 4 gange hvor dommerne har sendt videre har det været børn..!! Jeg finder også selv på noget andet at lave næste fredag!! Helt sikkert!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.