2tilføjet af

søger rejseveninde til Val Thorens sæson i 2011

Hej mit navn er Christina, 23 år. jeg overvejer stærkt at tage til Val Thorens omkring januar 2011 og derfra arbejde i en resterende sæson, lære at stå på ski, og møde nye mennesker!
Jeg vil dog aller helst afsted med en eller flere andre!, så hvis der er andre der går med samme idé (også selvom du overvejer en anden destination da jeg er åben for det meste), så skriv endelig 🙂
Jeg har endnu ikke fået et job eller bolig dernede, hvilket jo ville være rarest at ha på det rene inden jeg rejser. så hvis nogle har idéer eller kender nogle så giv gerne lyd fra jer.. jeg tager imod alle råd tak..
Jeg bor på sjælland, nær Frederikssund og kan kontaktes på:
drstina@hotmail.com eller 25158444
mvh.
Christina
tilføjet af

Øv øv

Øv, ville virkelig gerne have været med, men er ved at færdiggøre min bachelor....hmmm...måske skulle man tage et sabbatår efter studiet?!😃
Val Thorens bringer gode minder frem i mig, har været der som helt lille sammen med familien og i gymnasiet på en fantastisk tøseskitur. Masser af hollændere og danskere 🙂
Nå, men god tur da 😉
tilføjet af

ja øv

Hmm.. det kunne da ellers ha været hyggeligt hvis du var frisk, men sådan er det jo nogle gange med skole osv ;)
Men måske andre derude har tiden til at komme med?? hehe..
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.