3tilføjet af

styrketrænning - Kreatin og amini12000

hej
er gået igang med syrketræne intensiv, hver anden dag derfor har jeg overvejet om jeg skal købe 2 produkter fra "Weider" og til har jeg lavet en kostplan, men hvad syntes i om produkterne og planen?
første produkt er kreatin:
Weider kreatin Monohydrate http://www.shopweider.com/creatine/weider-creatine-300-g-1.html
og
Aminosyre
Weider Amoni12000 http://www.shopweider.com/protein/diet.html

Plan:
1. Måltid
2. Kreatin 20 minuter før trænning
3. Aminisyre 1 time efter trænning
4. Måltid
5. Aminosyre 1 time før sengetid
tilføjet af

og for resten er jeg 18 år

....
tilføjet af

Spild af penge.

Hej Mads, jeg har selv trænet siden jeg var 15 og er i dag 26.
Jeg synes det er spild af penge, og desuden vil jeg også stille spørgsmål til hvor sundt det er med alle de kosttilskud. Jeg har selv prøvet det meste, af alt det skidt de gerne vil have en til at købe, og det har da ikke været lige sundt det hele, selvom det har været i god tro. Jeg ved også godt at du sikkert har læst en masse artikler på nettet i blade osv. med en masse mirakelmidler, og man kan se før og efter billeder osv. med grafer og jeg skal komme efter dig, men faktum er at de siger det du gerne vil høre, for at sælge deres produkter.
Kreatin ja, det ved man har en lille effekt, dog har jeg aldrig selv haft et mærkbart udbytte af det, og man ved ikke om kroppen kan vende sig til at få det indført på den måde, så den næsten har brug for det.
Jeg synes du skal bruge mere tid på at træne fornuftigt, og spise de ting du har behov for, så er det slet ikke nødvendigt med alt det andet.
Jeg kan fortælle at jeg selv har været oppe og løfte 230 kg i dødløft og 200 i squat så man kan altså godt træne uden at købe alle de helseprodukter😉
tilføjet af

Hørt hørt.

Og helt enig. Det er spild af penge, at købe de produkter der, de er for nybegyndere opg cykelryttere. Som Carl Lewis i sin tid sagde: Vejen til en sund krop, er brolagt med træning og fornuftig kost, intet andet. Han gav heller ikke alverden for de produkter der. Så spis en banan efter træning, drik noget mælk, og ellers bare spis sundt.
Det er ganske simpelt. Så held og lykke med træningen :-)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.