10tilføjet af

Spar 54.590 kr om året (gælder for alle)

Vask dit tøj i hånd, du sparer: 5.900 kr
Spar på strømmen, du sparer: 17.389 kr
Spar på varmeregningen, sparer: 18.380 kr
Frasig dig internet, du sparer: 4.100 kr
Frasig dig mobil og fastnet: 7.800 kr
Undgå økologisk mad, du sparer: 1.021 kr

Så hvis du i alt vil spare 54.590 om året følger du mit råd
tilføjet af

Det hører da vist hjemme

under vittigheder 😃
Så store beløb regner jeg ikke med
tilføjet af

spar mig

for dine elendige udregninger .... jeg har allerede sparet
5750 kr på vask
12389 kr. på el
10000 kr på varme
7100 kr på net og mobil
1021 kr på økomad
Blot ved at se på dine tal !!!!
tilføjet af

Morsomt regnestykke for os

At vaske tøj i hånden: Regner du med, at man skal vaske i koldt vand? Og hvad med dem, som betaler for vandforbrug? Jeg og kæresten vasker og tørretumbler tøj i en tøjkælder til 5kr pr vask/tørretumbling. Vi bruger ialt ca. 1.000kr om året på tøjvask+tørretumbling. Hvorfra skal jeg hente de resterende 4.900kr? 😃
Spare på strømmen: Hvad er det for en storfamiliebolig, hvor man kan spare 17.389kr på strøm? Slukker man så på strømmen HELT i så fald? Endvidere svarer dit beløb til næsten 1.500kr i el pr måned. Det er klart over gennemsnittet. Selv har jeg og kæresten en elregning på 3.300kr årligt. Hvor skal vi hente de resterende 14.089kr fra? 😃
Varmeregning: 4.668kr årligt her. Kan du skaffe de resterende 13.712kr? 😃
Jeg er ansat i telebranchen og får som sådan gratis internet, fastnet og mobil. Hvordan skulle jeg kunne spare 4.100 + 7.800kr yderligere? 😃
Økologisk mad kan du måske så have ret i, men det vil vi ikke undvære. Men der skulle jo også være rigeligt til økologisk mad for de 44.601 kr, du skylder os!
😃😃😃😃😃😃😃😃
tilføjet af

Ja og man kunne jo......

også bare opsige sin lejlighed og blive hjemløs, så kunne man spare det hele 😃
Løvemor
tilføjet af

Selvmord

Begå selvmord, tænk på alle de penge man spare, faktum er at lysten til livet holder en masse tilbage fra at spare KASSEN!!!
tilføjet af

....og de mest oplagte tager du slet ikke med

Ting der har markant indgreb i dit din dagligdag tager du med, men nævner slet ikke de oplagte.
- Drop din fagforening
- Drop A-kassen, hvis du er nogenlunde sikker på dit arbejde
- Drop så mange forsikringer som muligt - det kan gøre ondt, men statistisk set er det en god forretning...der er en grund til forsikringsbranchen kører rundt
- Køb kontant
- Undgå forbrugsløn
Iøvrigt passer dit regnskab ikke en meter:
- Internet: Betalt af arbejdsgiver
- Mobil: Betalt af arbejdsgiver
- Fastnet: droppet for flere år siden
Hvis vi skal slukke for strøm og varme, kan vi iøvrigt ikke vaske vores tøj i hånden.
tilføjet af

Dagens griner!

Hahaha... det må da være dejligt når nogen skylder én 44.601 kr.. :p
Jeg forstår ikke, hvordan indlægget kan hedde "Gælder for alle", for da jeg bor i en lejebolig betaler jeg et fast beløb hver måned uanset hvor meget jeg bruger.. og ud over det, så er der ikke mange mennesker der kan undvære både internet og mobil!
Jeg er så heldig at vaske tøj helt gratis i vores vaskekælder :D
tilføjet af

Spar 54.590 kr om året (gælder for alle)

Jeg betaler ca. 10.000 kr om året i varmeregning, så betyder det at jeg kan få 8.380 kr udbetalt i stedet for (18.380 - 10.000 = 8.380)? Du siger jo at det gælder for alle.
tilføjet af

Spar 54.590 kr om året (gælder for alle)

Her er det bedste spareråd af alle: Sælg bilen og køb en cykel.
tilføjet af

Spar 54.590 kr om året (gælder for alle)

Med de vask- og opvaskemaskiner man kan købe i dag er det faktisk for dyrt at gøre det i hånden.
Prøv at vaske 2 par cowboybukser i håndvasken, det kræver 3-4 x skyl for at få sæben og det løsnede snavs ud......og så kommer det ikke helt ud alligevel. Det bruger en maskine den halve portion vand på samt at man selvfølgelig har fyldt maskinen med andet der kan vaskes sammen med.
Er man en familie kan man nøjes med at køre opvaskemaskinen hver anden dag med mindre vand og varmeforbrug til følge, man skal så blot skylle det af som sidder fast i løbet af få timer, såsom æg og ting man har brugt til melblandinger, afskylning af det hele er ikke nødvendigt.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.