11tilføjet af

Smileys på Nokia 5800

Hej Alle.
Jeg har lige købt en Nokia 5800, som jeg er glad for - men kan det virkelig passe at man slet ikke kan sende de små søde smileys på den ??
Håber at nogen kan hjælpe 🙂
tilføjet af

***

heysan. når du vil tilføje en smiley, så prøv at trykke 2 gange på stjernen, så sku de gerne komme frem:*)
tilføjet af

JA, den...

... er go' nok, selvom man skulle tro at Nokia hele tiden udvikler sig, så har de altså på 5800, underligt nok fjernet muligheden for at lave grafiske slileys, jeg købte samme model men fandt ud af det da jeg tændte mobilen, og jeg havde 14 dages returret, så jeg skyndte mig at sende den retur og købte en ny.
Så er der kun tilbage at sige tillykke med den, hvis du ellers er glad for den må du jo gøre op med dig selv om du kan leve med denne forringelse, ellers så skynd dig at sælg den og køb 1 ny (jeg købte Sony Erikson c901) den er for feeeeed.
tilføjet af

Leverer du

En en ellers velfungerende telefon tilbage bare fordi den ikke kan lave smilys??? ...Helt ærligt, hvor vigtigt er DET lige??? ungdommen i dag, tsk! tsk! 😮
tilføjet af

Utroligt som alle (selv her)

MUSBRUGER 😮 alle de små 🙂"søde" 🙂smileys i næsten hver😉andet ord😕...det er en uvane😖vi STRAKS! må have 🙁 stoppet .. 😮😕🙁😉[:|][f][s][l][sol]
tilføjet af

ja, det gjorde jeg

men kan ikke forstå det er et problem for dig, du kan da være ligeglad. Jeg har nu fået en mobil der passer mig perfekt, og jeg kan lave alle de smileys jeg har lyst til 🙂😉😃det er så dejligt.
Jeg syntes det var vigtigt og jeg er ikke engang særlig ung.
tilføjet af

haha!

Det er da klart smilyer betyder meget for ungdommen i dagens danmark, da de ikke vil sende et billede af deres eget bumsede fjæs må de jo sende en smily 😃😃😃
tilføjet af

Nokia N79

Jeg har en Nokia N79, og jeg kan heller ikke finde ud af at lave smiley's på den, ved du om den kan eller den har samme brist som 5800
Hilsen Heksen 🙂
tilføjet af

Hej! - det holdt nokia op med

Allerede da N95 blev produceret, så ingen smileys der heller - der er desværre ingen på din N79 heks, sorry. God Søndag.
MVH. DB:
tilføjet af

Okay

Det må jeg jo leve med, tak for svaret
Hilsen Heksen 🙂
tilføjet af

Nokia

Nokia har ikke sat smileyerne til på alle s60 modellerne... Desværre savner det på min 5800 xD
tilføjet af

No smileys

Ja, du har ret... det kan den ikke som standard :o((( to bad!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.