4tilføjet af

Samsung SGH-F480i Touchwiz

Hej alle!
Denne mobil købte jeg i januar, og jeg har haft den til reperation for et par uger siden, fordi batteriet løb tør på en time lige pludselig, så modtog jeg hverken opkald eller smser, den blev helt varm, og nogengange mister den bare helt forbindelsen. Hvis den så bliver slukket og tændt virker den i lidt tid, men så sker det igen.
Min veninde har den samme mobil OG samme problem.
Jeg ville lige høre, om andre har oplevet noget lignende med denne mobil eller samsung, inden jeg klager over den igen eller køber en anden mobil.
Mange tak! ;)
tilføjet af

Hej. (:

Jeg har også selv den mobil, men den har aldrig 'opført' sig sådan, som du beskriver det. Min er fra december 09 og jeg har tabt den pænt mange gange? :s
Men som sagt, den har ikke opført sig, som du beskriver, og den har det faktisk 'godt', når man tænker på, hvor mange gange jeg har tabt den (både på asfalt, grus, stengulv og almindeligt gulv.)
tilføjet af

Det lyder

godt, at det ikke er en generel fejl :)
Så er der vist ikke andet for, end at jeg må ind at klage igen og se, hvad der sker.
Jeg har ellers også været rigtig glad for mobilen, indtil den blev mærkelig, og jeg har slet ikke lyst til at skulle skifte den ud!
Mange tak for svaret :D
tilføjet af

Strømproblemer

Hej.
Jeg har samme problem med min telefon (samme model) så jeg sender den også til reparation. :-)
tilføjet af

Batteri flad

Har præcis den samme mobil og samme problemer. Jeg har været inde og lede på nettet efter et nyt original batteri, men det er udsolgt alle steder. Mon ikke det er fordi der er andre der oplever det samme. Fik du den repareret?
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.