28tilføjet af

S-borgmester brugte bevidst 245.000 på telefoni

Den socialdemokratiske borgmester i Odense, Anker Boye, vidste, at han havde pådraget sig en tårnhøj telefonregning under et udlandsophold i Tyrkiet i oktober 2011.
Odense Kommune har nægtet at betale kæmperegningen på 245.000 kr. efter en uges ferie, men faktisk havde Anker Boye i flere omgange selv godkendt at få forhøjet sin forbrugsgrænse på sin smartphone.
Ifølge TDC kan det store - og dyre - dataforbrug kun skyldes streaming.
http://jyllands-posten.dk/politik/ECE6743766/borgmester-godkendte-selv-telefonregning-pa-245000-kr/
----------
Hvad var det mon for nogle videoer, der var så vigtige, at Anker Boye var nødt til at streame dem i Tyrkiet for skatteborgernes regning?
tilføjet af

S-borgmester brugte bevidst 245.000 på telefoni

Der er noget du har misforstået.
Sosjalakrobater må gerne svine og sjofle med skatteydernes penge, det er kun de borgerlige der ikke må.
Siden det nu er anker boye der er tale om, så har han sikkert streamet timevis af Tina Turner materiale, da han jo ikke mener at hun kan betales dyrt nok.
http://www.tv2fyn.dk/article/26086:Anker-Boye-forlader-HCA-Fonden
Eller har han mon været på grissebassen og haft "private" samtaler med nogle af de dyre numre med letpåklædte stønnende damer i den anden ende?
tilføjet af

S-borgmester brugte bevidst 245.000 på telefoni

Der er noget du har misforstået.
Sosjalakrobater må gerne svine og sjofle med skatteydernes penge, det er kun de borgerlige der ikke må.
Siden det nu er anker boye der er tale om, så har han sikkert streamet timevis af Tina Turner materiale, da han jo ikke mener at hun kan betales dyrt nok.
http://www.tv2fyn.dk/article/26086:Anker-Boye-forlader-HCA-Fonden
Eller har han mon været på grissebassen og haft "private" samtaler med nogle af de dyre numre med letpåklædte stønnende damer i den anden ende?

Ja, ham kunne jeg sagtens tiltro det. Husker udmærket, hvor "vigtigt" det var at få Tina Turner til Odense, så Anker Boye og kammerater kunne komme gratis ind til en koncert andre ville have skullet betale mange hundredekronesedler for en billet til!
Tina Turner - hun har også meget med H.C. Andersen at gøre! [(:] [!]
tilføjet af

S-borgmester brugte bevidst 245.000 på telefoni


Eller har han mon været på grissebassen og haft "private" samtaler med nogle af de dyre numre med letpåklædte stønnende damer i den anden ende?

Man kan godt få den mistanke, at når Anker Boye streamer hele 3,19 gigabyte, så har han haft travlt med at studere afklædte kvinder.
tilføjet af

S-borgmester brugte bevidst 245.000 på telefoni

Mon ikke det burde være en nem sag at finde ud af præcist hvad han har streamet, takket være loven om dataopsamling, som jo skal gemmes i et år, selvom Danmark gemmer dem mindst to år.
Eller mon den såkaldte uoffentligheds lov spænder ben for dette?
Diverse dagblade har jo været enormt opfindsomme til at afsløre kendte personers gøren og laden, via deres kontakter, så måske er vi heldige at der er nogen der gider interessere sig for denne sag?
Eller er den slags kun interessant når der skal lækkes uartigheder om de borgerlige?
tilføjet af

S-borgmester brugte bevidst 245.000 på telefoni

Den røde pamper skal fyres på stedet [!] [!] [:X] [:X] [:X]
tilføjet af

Fyr ham samtidig med Løkke

Vælgerne er ikke tjent med sådan nogen pampere, og heldigvis har vælgerne magt til at stemme dem ud, hvis de ikke har en god forklaring på deres pengeforbrug.
Du har imidlertid ikke meget forstand på computere, for streaming bliver også brugt til videomøder og til telefonmøder, så du aner lige så lidt som mig noget om, hvordan regningen er opstået (du udstiller dig selv som en uvidende ignorant eller en bevidst manipulator).
Det er i øvrigt noget svineri, at TELE selskaberne spinner guld på den måde, og det burde forbydes.
tilføjet af

Fyr ham samtidig med Løkke

Vælgerne er ikke tjent med sådan nogen pampere, og heldigvis har vælgerne magt til at stemme dem ud, hvis de ikke har en god forklaring på deres pengeforbrug.
Du har imidlertid ikke meget forstand på computere, for streaming bliver også brugt til videomøder og til telefonmøder, så du aner lige så lidt som mig noget om, hvordan regningen er opstået (du udstiller dig selv som en uvidende ignorant eller en bevidst manipulator).
Det er i øvrigt noget svineri, at TELE selskaberne spinner guld på den måde, og det burde forbydes.

Er du klar over, at priserne på div. opkald automatisk oplyses, når man kommer til et nyt land, på en sms. Ellers kan det jo altid oplyses hos udbyderen.
Men at bruge så mange penge, under en ferie, er helt på Løkke niveau.
Desuden har de fleste hoteller fri wii fii, og så kunne han ulejlige sig med at bruge skype.
Så skulle i ikke bare lade det ligge, borgerne betaler jo.
Dumhed frikender ikke for ansvar.
Så jeres forsvar er ynkeligt, og dit indlæg bare endnu et angreb på en debattør, hvilket jo ikke er overraskende.
tilføjet af

Fyr ham samtidig med Løkke

"på Løkke niveau" .. Venstre var førhen et parti, "nede på jorden" - landmænd der ikke brugte mere end de havde.. de satte tæring efter næring.
Løkke er københavner-typen.. sikkert en dygtig politiker, men ...
som flere socialdemokratiske bormestre .. f.eks. nu Anker Boye og før Marius Andersen
http://da.wikipedia.org/wiki/Marius_Andersen_(borgmester_1970-81)
Op til valget i 1981 blev han involveret i den såkaldte Aalborg-skandale, der endte med, at han i 1982 blev idømt 6 måneder ubetinget fængsel for at have modtaget bestikkelse

så... 😉
Når skidt kommer til ære, ved det ikke hvordan det skal/vil være...
Min opfattelse er, at DF endnu er "nede på jorden" og de går jo stadigvæk frem i meningsmålingerne - jeg så gerne, at vi kom ud af EU, så de får min stemme på søndag 🙂
tilføjet af

S-borgmester brugte bevidst 245.000 på telefoni

Den røde pamper skal fyres på stedet [!] [!] [:X] [:X] [:X]


JA! Alle til hobe!
tilføjet af

S-borgmester brugte bevidst 245.000 på telefoni

Det må du spørge Anker Boye eller Se & Hør om
tilføjet af

Sludder

Jeg opfordrede til, at Anker Boye bør fyres sammen med Løkke, så hvordan du kan få det til et forsvar, må du forklare.
Hans Joachim stillede (bevidst?) det falske spørgsmål: "Hvad var det mon for nogle videoer, der var så vigtige, at Anker Boye var nødt til at streame dem i Tyrkiet for skatteborgernes regning?"
Det er noget sludder, og derfor omtaler jeg det i samme stil, som jeg bliver tiltalt af Hans Joachim. Du er selv stor-slem i dine angreb på andre, og jeg husker specielt, hvordan du er gået til anonyym og megaprofilos.
Man kan ikke være sart, hvis man vil debattere med din gruppe på SOL debat - for så bliver man høvlet ned - eller endda udsat for dødstrusler.
Hvad kalder du selv din gruppe: De fortabte lam?
tilføjet af

Måske

Det kan være, at han interesserer sig for gymnastik, eller noget i den retning.
Rollo.
tilføjet af

S-borgmester brugte bevidst 245.000 på telefoni

Det sker der nok ikke noget ved. Man kender tendensen med hensyn til disse S-borgmestre:
"Herregud, de er jo så folkelige!"
Jeg synes, typen er direkte ulækker.
tilføjet af

Fyr ham samtidig med Løkke

Der har tydeligvis ikke været tale om telefonmøder eller konferencer i tjenstligt øjemed, for Odense kommune nægter at betale regningen, hvilket de ikke ville have nægtet hvis det var tjenstligt.
Hvis boye var på tjenstlig rejse og streamingen berettiget, er der ingen is på koen, men hvis han var på ferie, halter sagen på to steder.
Dels streamingen på skatteydernes regning og dels at man, hvis man skal gå helt efter reglerne, slet ikke må modtage mails eller lignende tjenstligt under ens ferie.
tilføjet af

S-borgmester brugte bevidst 245.000 på telefoni

245.000??? Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre på én uge?
Jeg var med min bror i Spanien sidste sommer (10 dage) og han brugte sin iPhone nærmest hele tiden. GPS, spil over nettet, videostreaming, ringe hjem til familien osv. og han modtog senere en regning for merforbrug på 1300,-.
Jeg vil ikke forsvare Boye, men jeg nægter at tro på, at det er muligt at bruge for 245.000.
tilføjet af

Det kan man ikke vide

Selvom det var tjenstligt, så er det for mange penge.
Lad gå med de første 100.000, som kan være uforskyldt - men derefter blev han jo advaret.
Det skal være en usandsynlig vigtig sag, for at det er i orden, selvom det måtte være tjenstligt.
Vi havde for nylig et tilfælde, hvor der blev brugt 14.000 med mobilt bredbånd, og det blev der øjeblikkelig sat en stopper for.
Regningen blev dog betalt - men der er meget langt op til 245.000.

Der har tydeligvis ikke været tale om telefonmøder eller konferencer i tjenstligt øjemed, for Odense kommune nægter at betale regningen, hvilket de ikke ville have nægtet hvis det var tjenstligt.
Hvis boye var på tjenstlig rejse og streamingen berettiget, er der ingen is på koen, men hvis han var på ferie, halter sagen på to steder.
Dels streamingen på skatteydernes regning og dels at man, hvis man skal gå helt efter reglerne, slet ikke må modtage mails eller lignende tjenstligt under ens ferie.
tilføjet af

S-borgmester brugte bevidst 245.000 på telefoni

Intet er umuligt for venstrefløjsere......
Det er jo ikke dem selv men skatteyderne der betaler.
Jeg kender ikke taksterne, men det kan jo skyldes at han har brugt TDC, og måske er deres takser endnu dyrere end normalt, når det er udenlands.
Ellers har der netop været tale om slibrige sider med letlevende dyre damer, og det løber nemt op i mange kroner.
Og måske ved Odense byrod dette, og derfor nægter de betalingen, men det får vi næppe at vide, medmindre der er en whistleblower et sted.
Og dem er de røde jo ellers så glade for, og mener vi skal beskytte under alle omstændigheder, men næppe når det er dem selv det går ud over.
tilføjet af

S-borgmester brugte bevidst 245.000 på telefoni

Venstrefløjsere burde lære af Brixtofte og Løkke, hvordan man styrer i mange år med en excellent presse, som samtidig kan overbeviser vælgere som dig om, at de selv betaler 😃


Intet er umuligt for venstrefløjsere......
Det er jo ikke dem selv men skatteyderne der betaler.
Jeg kender ikke taksterne, men det kan jo skyldes at han har brugt TDC, og måske er deres takser endnu dyrere end normalt, når det er udenlands.
Ellers har der netop været tale om slibrige sider med letlevende dyre damer, og det løber nemt op i mange kroner.
Og måske ved Odense byrod dette, og derfor nægter de betalingen, men det får vi næppe at vide, medmindre der er en whistleblower et sted.
Og dem er de røde jo ellers så glade for, og mener vi skal beskytte under alle omstændigheder, men næppe når det er dem selv det går ud over.
tilføjet af

Fyr ham samtidig med Løkke

TDC [ide]
[quote="anklageren" post=2817899]Vælgerne er ikke tjent med sådan nogen pampere, og heldigvis har vælgerne magt til at stemme dem ud, hvis de ikke har en god forklaring på deres pengeforbrug.
Du har imidlertid ikke meget forstand på computere, for streaming bliver også brugt til videomøder og til telefonmøder, så du aner lige så lidt som mig noget om, hvordan regningen er opstået (du udstiller dig selv som en uvidende ignorant eller en bevidst manipulator).
Det er i øvrigt noget svineri, at TELE selskaberne spinner guld på den måde, og det burde forbydes.[/quote]
Er du klar over, at priserne på div. opkald automatisk oplyses, når man kommer til et nyt land, på en sms. Ellers kan det jo altid oplyses hos udbyderen.
Men at bruge så mange penge, under en ferie, er helt på Løkke niveau.
Desuden har de fleste hoteller fri wii fii, og så kunne han ulejlige sig med at bruge skype.
Så skulle i ikke bare lade det ligge, borgerne betaler jo.
Dumhed frikender ikke for ansvar.
Så jeres forsvar er ynkeligt, og dit indlæg bare endnu et angreb på en debattør, hvilket jo ikke er overraskende.
tilføjet af

S-borgmester brugte bevidst 245.000 på telefoni

Den røde pamper skal fyres på stedet [!] [!] [:X] [:X] [:X]

Det er meget svært at afsætte borgmestre. Desuden bakker de røde partier i Odense op om Anker Boye, så han bliver ikke fyret.
tilføjet af

Idioti

Jeg opfordrede til, at Anker Boye bør fyres sammen med Løkke, så hvordan du kan få det til et forsvar, må du forklare.
Hans Joachim stillede (bevidst?) det falske spørgsmål: "Hvad var det mon for nogle videoer, der var så vigtige, at Anker Boye var nødt til at streame dem i Tyrkiet for skatteborgernes regning?"
Det er noget sludder, og derfor omtaler jeg det i samme stil, som jeg bliver tiltalt af Hans Joachim. Du er selv stor-slem i dine angreb på andre, og jeg husker specielt, hvordan du er gået til anonyym og megaprofilos.
Man kan ikke være sart, hvis man vil debattere med din gruppe på SOL debat - for så bliver man høvlet ned - eller endda udsat for dødstrusler.
Hvad kalder du selv din gruppe: De fortabte lam?

Hvilken gruppe taler du om?
Hvem sender en person som dig dødstrusler?
Dette må du kunne dokumentere, eller få dit perverse indlæg, slettet [!]
tilføjet af

S-borgmester brugte bevidst 245.000 på telefoni


Desuden har de fleste hoteller fri wii fii, og så kunne han ulejlige sig med at bruge skype.

Anker Boye har åbenbart set nogle videoer på telefonen, som han ikke ville se i det hotelværelse, som han i boede i sammen med sin kone.
tilføjet af

S-borgmester brugte bevidst 245.000 på telefoni

Hvis der er nogen der styrer pressen, så er det i høj grad venstrefløjserne, hvilket især ses at at der "tilfældigvis" dukker snavs om Løkke op, hver gang sossetosserne er i problemer (hvilket ret beset næsten er konstant) og de er faldende i meningsmålingerne.
brixtofte blev jo også kritiseret sønder og sammen og straffet, så hvorfor ikke også straffe boye?
Eller i det mindste få klarhed over præcist hvad det er han har streamet, siden byrodet ikke mener det er "tjenestemæssigt" nok til at de vil betale.
Det kunne jo være der kom nogen uartigheder om hans sexliv frem, som sætter ham i et lidt andet lys eller ligefrem fratager ham hans valgbarhed....
tilføjet af

S-borgmester brugte bevidst 245.000 på telefoni

[quote="Miniprofil888" post=2817917]
Desuden har de fleste hoteller fri wii fii, og så kunne han ulejlige sig med at bruge skype.
[/quote]
Anker Boye har åbenbart set nogle videoer på telefonen, som han ikke ville se i det hotelværelse, som han i boede i sammen med sin kone.

Som det retskafne menneske han er, ville han vel ikke sidde på hotelværelset og ryge mens han studerede "Naturfilm...." 😉
tilføjet af

S-borgmester brugte bevidst 245.000 på telefoni


Som det retskafne menneske han er, ville han vel ikke sidde på hotelværelset og ryge mens han studerede "Naturfilm...." 😉

Ja, så er det langt mere retskaffent bevidst at bruge 245.000 kr. af skatteydernes penge på at liste afsides med telefonen 😉
tilføjet af

Idioti

[quote="anklageren" post=2817950]Jeg opfordrede til, at Anker Boye bør fyres sammen med Løkke, så hvordan du kan få det til et forsvar, må du forklare.
Hans Joachim stillede (bevidst?) det falske spørgsmål: "Hvad var det mon for nogle videoer, der var så vigtige, at Anker Boye var nødt til at streame dem i Tyrkiet for skatteborgernes regning?"
Det er noget sludder, og derfor omtaler jeg det i samme stil, som jeg bliver tiltalt af Hans Joachim. Du er selv stor-slem i dine angreb på andre, og jeg husker specielt, hvordan du er gået til anonyym og megaprofilos.
Man kan ikke være sart, hvis man vil debattere med din gruppe på SOL debat - for så bliver man høvlet ned - eller endda udsat for dødstrusler.
Hvad kalder du selv din gruppe: De fortabte lam?[/quote]
Hvilken gruppe taler du om?
Hvem sender en person som dig dødstrusler?
Dette må du kunne dokumentere, eller få dit perverse indlæg, slettet [!]

Nu må du ikke gøre grin med en person der har paranoia.
Hvem skulle dog kunne finde på, at gøre ham noget, dertil er hans underholdningsværdi på [sol] for stor 🙂
Skulle han sidde i en guppe hedder de nok "de SÆL døde" 😃 [ide]
tilføjet af

Løkke kørte for endnu mere i taxa

Da Lars L var amtsborgmester og igen havde rod i sine bilag kørte han i taxa for et endnu større beløb.
tilføjet af

Løkke kørte for endnu mere i taxa

Ja, men det er der i og for sig ikke noget galt med, hvis turene har været arbejdsmæssigt relateret.
Det har så vist sig senere at ikke alle turene kan henføres til borgmestertjansen, men en del af dem anses for at være mere folketingsrelateret end borgmesterrelateret.
Streamingen derimod, er ifølge byrodets opfattelse overhovedet ikke tjenestemæssigt relateret, for så ville de dække udgifterne helt uden at brokke sig, udover en løftet pegefinger om at det nok var en god ide at finde en anden måde at holde sig i kontakt med omverdenen på.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.