5tilføjet af

Post til tiden, pris 2250 kr. om året

Hvad er det dog for noget fis, Post Danmark skulle tage sig lidt sammen og servicere deres kunder på en anstændig måde, specielt med de porto priser som de forlanger.
tilføjet af

LOL

Hvilke penneven/-venindebreve kan så haste så meget, at de skal nå frem før kl 10? kan man så spørge sig selv om ;o)
tilføjet af

logik

Her er et logisk svar. Med disse selvrosende reklamer Post Danmark kører i de forskellige medier, så skal der nogle penge i kassen. At disse reklamer ikke stemmer overens med virkeligheden er noget andet. anonym
tilføjet af

De nye

indtægter skal bruges til at efteruddanne posten da man har fundet ud af at det er en fordel som postbud at man kan læse!
tilføjet af

molbo historie eller ?

Er det en molbo historie eller en dårlig undskyldning. Har postbudene ikke lært at læse inden de bliver ansat i Post Danmark ?. Anonym
tilføjet af

Ikke nødvendigvis

her hvor jeg bor, kommer der tit breve i min postkasse - blot de begynder med samme bogstav som mit efternavn.
Jeg modtager jævnligt indkaldelser fra tandlæger m.m. som ikke vedrører mig, osv.
Når jeg har fri, kan jeg lege reservepostbud, fordi jeg synes det er vigtigt at den rette modtager får tilsendte.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.