5tilføjet af

Ny færge søger 300 mand

http://www.avisen.dk/saa-er-der-job-ny-faerge-soeger-300-mand_239118.aspx
Rederiets nye store færge, Bergensfjord, skal være klar til sin jomfrusejlads mellem Hirtshals og Norge til april, og derfor søger rederiet nu ”et hav af nye medarbejdere”, skriver Nordjyske.dk.
”Vi søger i alt omkring 300 medarbejder til tiltræden i løbet af det kommende halve år,” siger Gert Balling, direktør for Fjord Line i Danmark, til Nordjyske.dk.
Gad du arbejde på en færge ❓
tilføjet af

Ny færge søger 300 mand

Jeg er frisk ... [(:]
tilføjet af

Ny færge søger 300 mand

http://www.avisen.dk/saa-er-der-job-ny-faerge-soeger-300-mand_239118.aspx
Rederiets nye store færge, Bergensfjord, skal være klar til sin jomfrusejlads mellem Hirtshals og Norge til april, og derfor søger rederiet nu ”et hav af nye medarbejdere”, skriver Nordjyske.dk.
”Vi søger i alt omkring 300 medarbejder til tiltræden i løbet af det kommende halve år,” siger Gert Balling, direktør for Fjord Line i Danmark, til Nordjyske.dk.
Gad du arbejde på en færge ❓

Hvorfor skulle man ikke gide det? Jeg ville hellere arbejde der end så mange andre steder og desuden kan man ikke tillade sig at vælge og vrage i en tid som denne.
Jeg er desuden styrmand, men har dog aldrig arbejdet på færge.
tilføjet af

Ny færge søger 300 mand

Samt 2000 i nyttejobs i robåde som skal bugsere færgen frem og tilbage.
tilføjet af

Ny færge søger 300 mand

Samt 2000 i nyttejobs i robåde som skal bugsere færgen frem og tilbage.

Jeg vil tro at de på sådan en båd installere minimum et par motorer 😉
Det er lidt nemmere og billigere end 2000 personer i robåde!
tilføjet af

Ny færge søger 300 mand

[quote="fruppe" post=2783645]Samt 2000 i nyttejobs i robåde som skal bugsere færgen frem og tilbage.[/quote]
Jeg vil tro at de på sådan en båd installere minimum et par motorer 😉
Det er lidt nemmere og billigere end 2000 personer i robåde!

Det lyder ellers nyttigt. Så kan de kombinere det med et jobsøgningskursus og fundere over, hvilken havmåge, de mon ligner mest 😃
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.