3tilføjet af

Nu skvatter A38"0" ned ?.

Det nye "super" fly har små revner i vingerene!, man kan ikke se dem med det "blotte" øje, men, den anden dag så jeg i TV, jojo den er god-nok, men der så jeg hvordan de ændrede vægten på vingerene på A38-0 😉 , de tog, og hold nu fast, de tog lidt af 400-Kg af hver vinge, for at sparre brandstof, og for at gøre A380 mere "grøn".
Da jeg så hvad de lavede, der var min første tanke, HVAD I HELVEDET er det de laver, de fjernede noget af de bærendene dele, så at A380 ikke er skvattet ned endnu, det undre mig meget, men OK, de har jo nok ansat nogle "eksperter" med en enormt høj løn, som uanset hvad skulle "tjene" deres egen løn ind, det at det så sker på bekostning af sikkerheden, det er da ligemeget, de bruger/tager da aldrig selv en A380, med deres løn, der har de da deres eget private jetfly.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Højt at flyve.....

Vingerne tåler ikke transporten fra fabrikken i Wales til samlestedet i Frankrig 😖
tilføjet af

Ja for søren!

Det der er bestemt ikke i orden at skrive. [:|]
tilføjet af

Der er tale om tybegodkendte vinger.

Man har lavet nogle vinger, og de bestod de test og prøver de skulle, også er alt vel også godt-nok, men så begynder økonomien at lege med, og så skal der sparres, også gør man vingerene Ca. 400-Kg lettere Pr vinge, ved at tage af de bærendene konstruktioner inden i vingen.
Man laver altså en konstruktiv ændring på tybegodkendelsen, uden at få ændringen godkendt, igen er det kapitalen der leger med meneskeliv, mærkeligt det må kunne betale sig, betyder et / 1000 meneskeliv virkeligt så lidt for kapitalen, det er godt-nok bare lidt meget uhyggeligt.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.