2tilføjet af

Nokia 6111 kontra Nokia 6280???????

Jeg går og overvejer at købe ny telefon. Og har derfor udset mig 6111 og 6280 begge nokia.
Har nu en 6101 og er træt af hele tiden at skulle slette beskeder, fordi hukommelsen ikke er så stor.
Ellers er det bare mig der får mange beskeder ;o)
Men altså hvilken af de to, er så at foretrække, når man nu, får mange sms´er?
6280 er så vidt jeg kan læse, en 3-telefon og nu spørger jeg nok dumt: men kan den så ikke bruges som en almindelig telefon, eller kan man kun ringe til venner, som også har en 3-telefon???
Ja sorry, har altså ikke så meget forstand på det...
Lige til sidst. Det er begge telefoner som kan "skydes" op og tal og bogstaver kan nu ses. Men hvorfor står der forsigtigt når man skal "skyde" er det noget billigt bras eller?
Fordele og ulemper fortæl endelig,så jeg ikke køber katten i sækken.
Håber at der er nogen der kan hjælpe....
tilføjet af

Club Nokia

Du kunne jo ringe til Club Nokia, de er nok dem der bedst kan hjælpe dig.
Mvh Graf
De har tlf no 72292916
tilføjet af

hvorfor 6280 og 3

6280 har hukommelseskort og du kan købe 2 gb til en rimelig pris. 3 er den nye teknoogi og den helt store fordel er at 3 er et meget hurtigere net, skal du ex. bruge din telefon som modem har den bredbåndshasitghed. 3 har en masse film og musik du kan se via din telefon, hvis man ikke er til film, kan man lave et abonnement med fri sms, musik og taletid for ca. 300kr pr. måned, så koster telefonen kun ca. 200kr. prøv at gå indpå 3s hjemmeside www.3.dk hvor du kan læse mere.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.