5tilføjet af

Nokia 6111 HJÆLP

Hej, har også et andet spørgsmål til Nokia 6111, når man nu åbner menuen, kommer der en liste med funktionerne: beskeder, kontakter, log, indstillinger etc. På min gamle nokia 6600 stod menmuen som ikoner, og dette savner jeg lidt. Kan man lave det om? Håber I kan forstå hvad jeg mener... :-D
tilføjet af

6111

Du går ind i menu og trykker på knappen til venstre hvor der står valg, herefter vælger du hovedmenuvisn. og så gitter. Det er vist det du gerne vil have ikk???
tilføjet af

Fedt 10000000000000 tak

Tusind tak, det var lige præcis det jeg kunne tænke mig, nu virker det perfekt ;-) God weekend
tilføjet af

På på med den telefon.

Du skal passe godt på med den telefon og lytte efter om du opfatter fejl.
Jeg har haft 3 af dem som alle blev ombyttet på grund af højtaler fejl derefter fik jeg en ny, dyrere uden beregning fordi de simpelthen har haft så vanvittigt mange problemer med netop den mobil type.
tilføjet af

Fuking nokia 6111

Min telefon har alle disse fejl: Nogle gange når jeg tænder den står der telefonbegrænsning slået til, og nogle gange når jeg er igang med at skrive en sms bliver skærmen først helt hvid og så slukker den, og nogle gange sletter den kontaktpersoner men efter en dag kommer de igen, og nogle gange kan jeg ikk skrive en sms..
Det er jeg fandeme træt af!! Tip: Køb ikke en nokia 6111!!!!!
tilføjet af

svar

man går ind i menu og så trykker man på valg og så vælger man gitter derinde. så skulle den være der!!!!!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.