9tilføjet af

microsoft office 2003

Hejsa,
jeg er i den situation at jeg har en "orange" office pakke, problemet er at jeg ikke kan installere den da de koder der er med ikke stemmer..
Nogen råd til hvad jeg kan gøre for at installere det på min pc?
tilføjet af

Hmm du kan

feks gå ud og købe en "grøn" version af Office 2003. Vil ikke opfordre til ulovligheder.. Men ja der er andet du kan gøre.. Siger det bare ikke ;o)
tilføjet af

hvorfor

mon du gider bruge tid på at svare?
tilføjet af

Nej !!!

Man må IKKE købe dne grønne version når man ikke i forvejen har dne gule installeret. Den grønne er kun en opgradering af den gule og den lilla.
Hvis du gør det alligevel skal du reinstallere før den igen vil tage imod den blå !.
tilføjet af

Ring til Microsoft.

Hvis det er en lovlig udgave du har, så må der være et telefonnummer, hvor du kan ringe til Microsoft for at få hjælp.
Prøv at ringe til dem, de burde kunne hjælpe dig med koderne.
Vh.
HEN
tilføjet af

Hehe

Ja ok.. min fejl.. Tager det i mig igen ;o)
tilføjet af

´Fordi..

Udover min antipirat tale.. fik du også svare på spørgsmål.. Du spurgte om man kunne på en anden måde, og svaret er Ja :o)
tilføjet af

Internettet ved alt..

Prøv www.astalavista.box.sk men det er på egen risiko.. vælter frem med diverse popups.. men er skide god til crack koder osv.. Så søger du bare efter ofiice 2003 og så kommer der en masse links med koder.. Held og lykke
tilføjet af

www.openoffice.org/

du kunne jo prøve..
www.openoffice.org/
tilføjet af

Check det her ud!

SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.