11tilføjet af

Mc rejse til usa, kyst til kyst tur 2010 i usa

Hej jeg er ved at lave em kyst til kyst tur i 2010. Turen bliver skemalagt til slutningen af april 2010 vi skal være 25 cykler for at kunne opnå en billig pris for alle på turen og det ser ud til at det ikke bliver noget problem da der allerede er 17 forhåndstilmeldinger. Turen bliver fra Orlando til LA med en afstikker til Grand Canyen, monument valley, mexican hat og et ophold i Las Vegas. Men turen er spækket med alle de bedste håndplukkede steder tværs over USA. Der vil blive afholdt et informationsmøde om turen her i foråret i Fredericia hvor alle interasserede vil blive inviteret. Hvis turen fyldes op som vi regner med vil udgangspunktet for kyst til kyst turen være ca. d.kr 29.500.- pr.chauffør i db-værelse og ca. 10.000.- mindre for en passagerer, (afhængig af kursudsving på valutaen mv.) prisen indeholder følgebil, alle hoteller, fly, mc-leje med kaskoforsikring ved USA største udlejer hvor cyklerne max. er 2 år gamle. Og med det udgangspunkt har jeg sammensat en tur dag for dag i 22 dage(3uger). Hvis der er andre der har interesse for turen bør de kontakte mig hurtigst muligt på usaturen@sol.dk
tilføjet af

Billig mcrejse i usa kyst til kyst

Så kom der også en hjemmeside for de interesserede www.mc-rejser-usa.dk
-Og en facebook gruppe for dem, som er på Facebook http://www.facebook.com/inbox/?ref=mb#/group.php?gid=102141953927

Mvh. Jan Sørensen
Alle er velkommen.
tilføjet af

Link til Danmarks billigste mc rejse i USA

Link til Danmarks billigste mc rejse til usa http://www.mc-rejser-usa.dk
tilføjet af

MC rejse usa

Jeg har netop været inde og se den usa rejse som der linkes til i denne tråd hvor man kan køre tværs over USA og jeg er noget imponeret over både indholdet og prisen. Vi har i flere år gået og overvejet en mc rejse i USA og jeg har altid drømt om en kyst til kyst rejse tværs over Amerika på en Harly davidson, men vi synes at de rejser der har været udbudt har været lige lovlig dyre for vores pengepung vi har selv forsøgt at arrangerer en tur men det blev lige så dyrt. Men med det tilbud der gives af http://www.mc-rejser-usa.dk er prisen jo næsten 40 % billigere 😮 end de andre rejseudbydere, og så er der oven i købet lagt det meste af Arizona Grand Canyen, Las Vegas og et godt stykke rute66 ind som en ekstra bonus, så der var ikke meget at betænke sig på da jeg faldt over denne tråd. Mange tak for linket Jan 🙂 vi glæder os til den ultimative drømme tur på motorcykel tværs over usa (coast to coast) i 2010.😉
Kh. Knud og Inga
tilføjet af

Den perfekte tur til ½ pris[ :)]

Hej Jan
Tak fordi du gjorde opmærksom på denne mc Rejse fra kyst til kyst i USA, jeg har de sidste par år gået og planlagt drømmerejsen og har kigget på forskellige motorcykkelrejser i USA, men jeg synes det var for dyrt. Jeg var dog meget tæt på at bestille da jeg faldt over denne tråd. Og pyha jeg er godt nok glad for at jeg ikke nåede at bestille et andet sted først. De andre tur udbydere af mcrejser i USA tager ikke kun mellem 40.000 og 48.000 for en 19 dages tur, men de har jo heller ikke de bedste guldkorn med på deres ture, så som Grand Canyon, Monument Valley, Rute 66 eller Las Vegas for den sags skyld. Nej her får man hele pakken + 4 dage ekstra jeg kan godt forstå at i kalder det for den ultimative tur, det er i sandhed en tur der har det hele med, og for en fyr som mig, som nok kun får denne ene tur er dette den perfekte tur.
jeg håber i laver flere ture, så andre også får denne mulighed i fremtiden.Jeg har hurtigt tilmeldt mig turen for sådan en chance får man ikke igen🙂Og jeg kan kun anbefale andre der går med tanken om en drømmetur på tværs af usa på rykken af en motorcykel at gøre drømmen til virkelighed det kan ikke gøres billigere en denne tur hvis man vil have det meste med.
Jeg har undersøgt markedet grundigt de sidste par år og der er ingen ture der indholdsmæssigt eller prismæssigt kan nærme sig denne tur, så overvejer i at tage af sted så vil jeg på det kraftigste anbefale at i slår til nu på denne tur det er et fund...-Og for dælen da, jeg glæder mig som et lille barn.
1000 tak Jan, vi ses på den ultimative mctur til april
Har i set at der er kommet en facebook gruppe på turen (der er link fra hjemmesiden http://www.mc-rejser-usa.dk
Michael
tilføjet af

Motorcykel rejse usa

Hej alle sammen, jeg må sige at det lyder som den mest spændende tur jeg har set, der er jo lagt flere ture ind i en tur så du får det hele med hvis man kun har råd til en tur 😉 Jeg får desværre ikke råd i 2010 [:*(] så jeg håber arrangøren laver en tur mere i 2011 for så er jeg helt klart på 😃
tilføjet af

Drømmetur til usa

Den tur må jeg da bare med på, håber der er pladser endnu. Det er noget af en drømmetur jeg har aldrig set en tur som der har så meget med og så er prisen bare i bund, perfekt. [l]
tilføjet af

mc.tur til usa

hey du skriver at turen vil værre skemalagt til slutnigen af april . men hvornår regner du med at turen løber af staben .. mvh patrik
tilføjet af

Nyt MC ture i USA

Da turen var en stor sucess har vi valgt at gentage den i 2011.. og vi har yderligere udvidet programmet med et par ture i 2012. Læs alt om det på www.mcusa.dk Mc Rejser i USA til Danmarks suverent billigste pris.
Mvh. Jan
tilføjet af

Så er chanchen der igen

Så er det jo godt at vi har valgt at gentage turen i 2011. Tilmeld dig vores infomøde via hjemmesiden www.mcusa.dk
Mvh. Jan
tilføjet af

MC Rejse til USA

jeg ved ikke helt om de kan klare det, men www.usatours.dk arrangerede min rundrejse gennem USA, men det var i bil. De lange vægt på at de kunne klare alt i USA, men ved ikke om det også gælder mc?
tilføjet af

link der virker:)

her er lige et link der virker:) http://www.usatours.dk
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.