3tilføjet af

Mangfoldighedens pris 22.09.2013

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2013/09/22/0922133946.htm
Politiet i København vil gerne tale med folk, som kan have set noget brugbart mellem cirka 04.50 og 05.20 tidligt i morges.
Atter en voldtægt.
Den 36-årige kvinde, som blev overfaldet og udsat for fuldbyrdet voldtægt på vej hjem til Høje Taastrup, har trods chok, kunnet give et signalement af forbryderen: Omkr. 35 år, ca. 170 cm høj, talte dårligt dansk, er muligvis mulat.
Ja!
"Min drøm er at skabe en bevægelse af københavnere i alle farver, med alle seksuelle orienteringer og religiøse baggrunde, som står sammen mod hadet og for mangfoldigheden." (Anna Mee Allerslev i Jyllands-Posten 16/5 2013.)
tilføjet af

Det er det der er "mangfoldighed"

Jamen det er jo netop muslimernes voldtægt af danske piger samt røverier og overfald på danskere i det hele taget Anna Mee Allerslev kalder for mangfoldighed og ønsker mere af.
Hvad er det du har misforstået ?
tilføjet af

Ja!

Jamen det er jo netop muslimernes voldtægt af danske piger samt røverier og overfald på danskere i det hele taget Anna Mee Allerslev kalder for mangfoldighed og ønsker mere af.
Hvad er det du har misforstået ?


Ironi formoder jeg 🙂 .
Jeg stiller dagens voldtægt op overfor "inklusions-borgmesteren"s ideologiske flip-proklamation, fordi jeg også ser hendes og hendes partis sindssyge politik som baggrunden for forbrydelserne.
tilføjet af

Politikerne bør stå til ansvar

De radigales sindssyge politik er absolut grundlaget for forbrydelserne.
Hvis din nabo inviterer gæster, som overfalder din søn og stjæler hans penge og mobiltelefon, voldtager din datter og udplyndrer dit hjem, er denne "nabo" (radigal) så helt uden skyld i forbrydelserne.
Når "naboen" så ovenikøbet påstår det ikke er hans skyld og oven i købet inviterer flere venner af samme slags, - er din og familiens eneste mulighed så at give op og flytte, eller vil du mene naboen er forrædder mod dig og de andre beboere og bør stå til ansvar ?
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.