2tilføjet af

Livsglæden findes i år 2006

Go´ aften alle søde sol venner, hvad syntes I livsglæde er, for mit vedkommende er det mange ting. F.eks. at vågne om morgenen og min dejlige forlovede ligger lige ved siden af mig, at jeg kysser ham godmorgen, vi ligger og pjatter sammen og står op tænder for tv’et laver morgen kaffe, læser dagens avis, med et vel dækket morgenbord.
Det er også livsglæde at min forlovede, giver mig en omsorgsdag, hvor jeg får ordnet fødder osv. Laver dejlig fedtfattig mad til mig, pudser og nusser om mig, som var jeg en Rolls-Royce.
Og min forlovede er den helt store romantiker, det nyder jeg også meget.
Livsglæde er også, at ens børn er velfungerende og har det godt i livet, at havde nogle gode venner og dejlig familie. Ja jeg kunne blive ved i time vis, men nu kan I jo skrive til mig, hvad I syntes livsglæde er.
De kærligste og vidunderliste sensommer hilsner fra Dorthe Nielsen Brædstrup.
tilføjet af

Hurra for livet:)

En af mine lesbiske veninder ringede, og sagde at hun havde fået en kærete. Her til aften skulle jeg så hilse på hendes kæreste. Den udstråling de to forelskede piger havde det smittede vildt meget af. Så p.t. så vil jeg sige at livsglæde er, den glæde man kan dele med andre.
I morgen vil jeg måske sige, at det er fuglen på himlen der gør mig glad.
Dermed mener jeg. At den gennemgående livsglæde er alle de små ting man oplever. Men de små ting, er ofte så store man må gribe sig til hjertet, og råbe. "hurra jeg lever" - "hurra for livet".
kærlige tanker til alle på en sen natte time.
tilføjet af

klæ

...ja hurra!!! lad os da endelig rende rundt som små lalleglade,smølfer på rygeheroin....alt er fedt....alt er totalt happy....,,waaoouuwww!!!!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.