14tilføjet af

Jeg vejer 203,6 kilo

tilføjet af

Det er din egen skyld og

ingen andres.
Du er selv ansvarlig hvad og hvormeget du putter i munden.
tilføjet af

Du før få en Gastric Bypass-operation...

tilføjet af

Uhhh hvor er livet dejlig nemt

for fuldstændig ukompliceret for dig. Sådan skulle vi jo alle have det.
tilføjet af

Da ikke hvis forældrene har fodret hende

op på den måde de gør
tilføjet af

jeg syntes at du skulle kontakte

din arbejdsgiver, han er fuld forståelse for dit problem
tilføjet af

Nej det er det

ikke , men jeg sætter mig bare ikke tilbage i lænestolen og siger de berømte ord: DET ER SAMFUNDETS SKYLD.
Lær dog at tage ansvar!!!
Men jeg kan godt se det er mget mere behageligt, at tørre alle problemer af på alle andre undtage sig selv.
tilføjet af

Ingens skyld

Jeg føler med dig. Synes det er flot du står frem og fortæller om dit problem. Synes ikke man kan give nogle skylden. Det er bare genetisk bestemt. Jeg håber lægen ændrer sin mening.
tilføjet af

Når man har nået den alder

er det da vist på tide at selv tage ansvar for sit eget liv.
Hold dog op med at skyde skylden på andre!!!!
Hun er da ikke blevet overvægtig på grund af et uheld!
tilføjet af

Den var nem!

Det er generne der putter mad-slik-sodavand osv. i munden på hende.
Nej og atter nej Det er hendes egen skyld og ingen andres-ikke engang hendes egen gener.
tilføjet af

i den by jeg kommer fra

var der en pige nogle år yngre end mig. hun var stor da hun var lille.. hendes forældre var meget store.. i dag er hun vel omkring de 30.. hun er KÆMPE.. har så vidt jeg ved intet arbejde og aldrig haft det.. arveligt ja.. men hvis de (undskyld) skide forældre ikke kunne se den er helt gal.. så er der nogle andre der må se det for dem.. man kan ødelœgge et barns liv på flere måder
tilføjet af

Din uvidenhed

grænser til idioti, men desværre gør den også skade.
tilføjet af

Hvordan bliver man SÅ dum?

Ligger det i kosten eller er det udelukkende din egen skyld?
tilføjet af

Hjælpen.

Jeg kan godt forstå at du syntes at det er pinligt at gå ud, men det der skal til er vilje styrke. Hvis du virkelig gerne vil tabe dig, så bliver du nød til at stoppe dig selv, så du ikke spiser så meget. Jeg ved godt der er svært. Og så bliver du nød til at prøve på at få lidt motion. Hvis du syntes der er svært, så kan det jo være, når du har tabt dig noget, at lægerne vil være med til at du kan få en fedtsugning.
Held og Lykke...!
tilføjet af

...

Det er ihvertfald ikke kun din egen skyld.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.