5tilføjet af

Ja så er 2010 gådet

sådan da.
og jeg vil huske 2010 som et møg-år.jeg blev ledig fordi den firma jeg var ansat i gik konkurs. og jeg har gået ledig siden. så det har vært et ØV år.[:*(]
men hvad vil du huske 2010 for kom bare med det godt som skidt.

GODT NYTÅR 🙂
tilføjet af

Skriver du, at 2010 var en gåde?

Jeg håber du finder en ny firma.
tilføjet af

Hejsa.

Jeg er ked af at du må gå ledig for tiden, og at det har været et vanskeligt år.
Jeg har selv haft et dumt år. Stoppede på uddannelsen fordi der ikke var råd til at betale regninger. Langt ude er det at man får en lidt større indtekt som arbejdsløs end når man studerer.
Heller ikke let at få job når man ingen uddannelse har, så mit år har virkelig lugtet af ubetalte regninger og bekymringer om hvordan der kommer mad på bordet, og det fortsætter i det nye år.
Håber dog det tager en vending meget start, da det er forfærdeligt at være arbejdsløs og leve et ydmygende liv.
Fuck 2010.
tilføjet af

Jeg ved ikke hvad der var med 2011

men det har satme været et crap år. Jeg kender mange der også har stået i en rigtig skidt situation hvor alt bare er ramlet om ørerne på dem.
Men 2011 alene lyder mildere og bedre. Jeg er sikker på at det nok skal gå i det nye år🙂
tilføjet af

Jeg mente 2010

i overskriften🙂
tilføjet af

Ja det var da noget møg

håber du finder et nyt firma. :)
Jeg husker 2010 som det år hvor jeg startede i 10. klasse, og i de 10 år (med 0. klasse)jeg har gået i skole, så har jeg aldrig været glade for at gå i skole, så det har været skole mæssigt et rigtig godt år. 🙂
Held og lykke med at 2011 bliver bedre for dig. :)
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.