1tilføjet af

Hvordan kommer til de ud mit live i 2009

Hej
jeg er pige der er meget ked af det og sårfuld. Min kæreste han blive ligepudselige forloved med en anden uden og fortælle mig jeg er virkelig i shock jeg ved det ikke hvad skal jeg gøre ellers jeg havde plan lagt en masse timg til jul og nyt års aften sammen med ham jeg gøre ikke andet en og grad fra morgen til aften det sket for ca 3 uger siden men jeg kan slet ikke komme over det han har gjord imod mig jeg har lært en ting at man skal aldrig stol på nogen jeg har misted lysten til live[:*(] jeg er helt jeg er helt kollapsed sammen siden[:*(]. jeg ved bare gerne ved en ting hvordan kommer til se ud min kæligheds live ud i 2009[:*(]
tilføjet af

når det er ikke så godt

hej når det er jeg ked af at høre , er har ikke bare et fjols sådan at smide sin kærste ud det siger jo meger om ham en dig , jeg kan godt forstå at du er meget ked af det men tro mig der komme en tidspungt hvor men bliver nød til at komme vider, og så dejlig kan hen helle ikke være han her jo liget smidt dig ud , sig til ham vad du føler og du skla ikke lægge hander i mellen, og sig så du er færdig med sådan en barnlig mand det bare går ud og finder sig en ande og ikke har respægt for dine følser, i 2009 møder en en fyr hvor du får en støre føldes af kærlighed og det komme til at være lang tid forholdet og har finder du ud af at det findes en dybber kærlighed en den du hade før, jeg er sikker på ar ham du finde også har en støre respægt for dig tro mig det bliver vildt, det er ok at være nede for en stund det har alle prøvet , men det er vigtig at vi nar vi har slikket hvors sår at komme vider og det er jeg sikke på du gør i 2009, du må have god jul og et godt og lykke bringen nytår vh slim
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.