3tilføjet af

Hvad mener queen ILLUMINATI? Skrevet af dk er 666 2.jan.2007, kl 18:57

sol.dk:
Hvad mener queen ILLUMINATI? Skrevet af dk er 666 2.jan.2007, kl 18:57

hvad mener dronningen ..
jeg ha r ikke hørt hendes tale, fordi måske Fet, pET ELLER DANSKE NAZISTER har OØDELAGT MIT LIV..
MEN JEG HØRTE AT HUN HAR SAGT AT 2007 ER det SVÆRT at være indvander !!! ??? !!!
hvad mener hun?
hun skulle vel hjælpe alle som bor i danmark?
dansk kongehus er en del af illminati?
svar:Hun sagde at udlændinge i DK skal tilpasse sig vores forhold og ikke omvendt!
Skrevet af Anonym nr. 2000 2.jan.2007, kl 19:45 ---------------
Når udlændingene er begyndt at opføre sig ordentligt, ingen ballade, vold, voldtægt, svindel osv. og desuden taler dansk, kan det være vi begynder at ansætte nogle af dem. Men det er dem der har bolden!
svar
til ILLUMINATI -dronningen

Når DANSKERE er begyndt at opføre sig ordentligt, ingen ballade, vold, konspiration mod indvandrere,voldtægt, svindel osv. og desuden taler, kan det være vi begynder at ansætte nogle af dem. Men det er dem der har bolden!
og ps.
danmark er illuminati monarki!
hils.
indvandrer
Skrevet af DANMARK ER ILLUMINATI-land 3.jan.2007, kl 09:08
tilføjet af

Hvad med at se eller læse den selv...

Inden du begynder at udtale dig, som om du har set eller læst. I øvrigt synes jeg at dit indlæg bærer præg af forudindtgethed og en negativ firkantet holdning over for fremmede generelt. Alle fremmede er ens...??? Ja, hvis alle danskere er ens og jeg skal slåes i hartkorn med de danskere, der stjæler og udøver vold etc, så kan jeg godt se, at mine chancer for at blive en del af en velfungerende gruppe bliver ringe...
tilføjet af

DISKUSION er i sol.dk royal debat

tilføjet af

Blod-brødrene "Masons"

Har i set dokumentar filmen "THE ILLUMINATI"
Hvis ikke. SÅ SE DEN
GOD FORNØJELSE.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.