6tilføjet af

Hun kunne også hedde Gitte Ea Kongsted Zimmermann 15.07.70

Det er ikke let at vide hvad hun hedder nu men jeg har virkelig brug for at finde hende, det er så vigtigt. Hendes familie kommer oprindeligt fra Als (Mommark) og hendes mor hedder Birthe Zimmermann, og er en meget sød dame. Hendes far har arbejdet på Jyllands-Posten og hun har en bror. Hun er forøvrigt en meget smuk kvinde sååååå.....
Tak til alle der hjælper
tilføjet af

Sporløs !

Sig mig da lige her❓Er du samme som ligger alle de her sporløs ting❓Hvorfor ligger du ikke alle de forspørgsler i en og samme tråd og får på den måde lidt samlig på det. Det ville så sandeligt også lette det for de der må kunne hjælpe dig. Er du samme har du så tænkt på at man også MÅ respektere, at nogle bare ikke vil findes ?
tilføjet af

Ja undskyld jeg ved ikke hvad du mener

Jeg er ikke helt klar over hvad du mener - må man ikke poste 2 forskellige efterlysninger
tilføjet af

jo det tror

jeg da godt man må❓men som jeg lige talte det til så var det kommet op på 5 og derfor spurgte jeg ind til om de kom fra en og sammee. Var det alle for at lette eftersøgningen af EN bestemt, så mener jeg dog at det havde været letter for eventuelle hjælper at havde dem samlet ét sted. Men never mind du ?
tilføjet af

Det er da smart at skrive mange indlæg

Man tiltrækker fleres nysgerrighed og hjælpsomhed. Hvis man kun lægger en tråd, men med mange efterlysninger, så er det ikke sikkert nogen gider læse den.
tilføjet af

jeg havde en gang en ven

der arbejded på JP damm hans datter var smuk, men hun havde kun en søster❓ de var forøvrigt tvillinger, så der var squ to af dem ! Så det var nok ikke hende.? Men alt i alt er det at gå efter en smuk kvinde svært, der findes jo så mange. sååååå.....
tilføjet af

se her

Prøv på jubii under personsøg, jeg fandt 3 Birthe Zimmermann! Det er jo ikke frygtelig mange!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.