3tilføjet af

Hjælp til samsung 700e

Købte en samsung sgh-e700,smed mit kort i da jeg kom hjem,trykkede pin-koden ind,bagefter standard tlflås koden på 00000000,men det dur ikke!!! Har jeg fået en der er låst til et abonnement,eller er der andre der har været ude for det samme?? Kan selfølgelig ikke komme igennem til bixen hvor jeg har købt den!!
tilføjet af

llb

UnlockKBH
check net adresse www.unlockKBH.dk
tilføjet af

hjælper dig

det havde jeg også haft. fordi en havde købt en tlf før dig. hun eller han har brugt lås. så købt du den. så kan du ikke åbne den. du skal sige til dem at den kan ikke åbne.....
tilføjet af

takker ..........

Tak for svarene! Det var som jeg anede,havde fået en knogle der var forbeholdt med abonnement.Det burde man da vide som forhandler,altså hvor de forskellige telefoner ligger.Kørte hele vejen derind igen,fik tlfèn åbnet. Sagde jeg havde ringet 25(det havde jeg),så sagde medhjælperen,det er bare mester,han gider ikke og tage tlfèn!! Fed service.
Saa en stjerne(ud af 10) til Telekæden på Nørre Voldgade!! Iøvrigt sælger de ikke deres mobiler med dansk brugsvejledning,kun svensk!Mobilen er på svensk(når den endelig bliver åbnet)Dette kan selfølgelig ændres,men tror de fusker på en eller anden måde og køber dem i sverige,da jeg har været ude for det før,et andet sted!!(det er fremmedarbejdere)På deres købs/garanti bevis står der hvor man kan downloade dette. Helt til grin efter min mening.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.