8tilføjet af

HJÆLP kan ikke sende mail

hej alle,
er der ikke en venlig sjæl der kan hjælpe mig...
hver gang jeg skal sende en mail får jeg en meddelelse om at den ikke vil sende fordi jeg er nægtet adgang til min smtp-server...??!?!!? og at jeg ska kontakte min administrator... (hvis bare jeg havde sådan een så gik det hele nok)...
er der nogen der ved hvad jeg kan gøre?
jeg har min mail hos www.netidentity.com, og jeg bruger norton som virus program og jeg har windows xp som styresystem...
jeg håber der er nogle kloge folk herude som ved hva jeg kan gøre...?
god dag,
venligst e-hopper
tilføjet af

Prøv at slå

Din Firewall fra i norton, kun i 5 min og prøv så igen. har selv norton og nogle gange kan det skyldes firwall i norton
tilføjet af

oki... det prøver jeg lige...

ser hva der sker...
tilføjet af

øv, det virkede ikke...

den skriver stadig det med smtp... møg
tilføjet af

og hvis der

ikke sker noget der, så kontakt din internetudbyder, de kan se hvad der sker og kan hjælpe over telefonen
tilføjet af

ok, den prøver jeg

---
tilføjet af

kontakt, netidentity.com

Så prøv at kontakte netidentity.com, og se om de evt. kan vejlede dig via tlf.
tilføjet af

Det er nærmere .....

 
.... sikkerheden hos din udbyder der blokerer dig.
De fleste systemer idag kræver at du "logger ind" med brugernavn og password for, at kunne sende en mail. Præcis som når du vil hente mails.
Dette gør man for dels at forhindre misbrug af "åbne" servere; men også for at kunne dokumentere, hvornår mails bliver sendt.
Hvis du bruger "OutLook Express" som mailprogram, så er der under "Konto indstillinger" et afkrydsningsfelt, hvor du kan angive at den skal sende dit Brugernavn/Password, når du vil sende mails.
Prøv at sætte dette flueben, gem kontoen - og prøv så igen.
God fornøjelse.
 
tilføjet af

hejsa

SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.