4tilføjet af

Hjælp ! 3 mobil pisser mig af, er der andre der har prøvet dette??

Den 16-4-2010 laver jeg den største fejltagelse i mit liv ! Jeg får ny mobil med 3 abonnement, det der hedder 3ideal til 399 kr/md.
Med 3iDeal får du:
5 timers taletid hver måned (herefter koster det 60 øre pr. minut)
20 GB dataforbrug hver måned*
Fri 0på3 (så du kan ringe frit til alle danske 3Mobiler i Danmark)
Fri sms og mms
De kræver man betaler via PBS!
Det er et fint abonnement hvis det passede! Jeg snakker ikke i 5 timer på en månede, og bruger sjælent data, eg benytter mig næsten kun af sms og mms da det er gratis.
Jeg blev chokeret ved første regning! Min PBS skriver en regning på 1.198,30 kr som er fro perioden d. 16-4-2010 til 30-4-2010 det er 14 dage folkens! Min kæreste fik abonnement samme dag og samme tid, da han betalte hans regning var kun på 394 kr.
Så vidt jeg kan se er det her april så burde man få regningen i maj, men den er først kommet på PBS i juni.
Jeg ryger direkte ind på 3 side for at tjekke regning, men skal ha pis koder til det, jeg venter på den kommer, så jeg kan følge med på nettet.å ringer og brokker mig, han ber mig logge af og på men det hjælper intet, jeg vælger at vente og se til den nye regning kommer.
Jeg har idag modtaget min nye PBS oversigt, min mobil regning ligger denne gang på 1.035,60 kr. Men den regning kan jeg se på min 3 side, her lyder regningen kun på 836,60kr. Det er 200 kr de snyder mig for!! min kærestes regning er denne gang på 600 kr. det er vildt der er så meget forskel.
Men prøver denne gang at se om jeg kan tjekke den tidligere regning, det vil den stadig ikke!!
Mandag ringer jeg til 3 og ber om forklaring! Kan de ikke forklare det afmelder jeg min PBS omgående så de må sende regningen. Det her kan ikke være rigtigt, har desværre fået afvide af flere jeg/vi skal holde os fra 3 men det er altid når ulykken er ude man får den besked.
For det ikke skal være løgn fik vi samtidig med mobilerne, et gratis EazyInternet med.
Dette abonnement er Premium, som gir op til 16 mbit/s. Men der er ingen dækning på vores addresse som lovet, så det blev pakket væk samme dag vi købte det og prøvede det!
Er der andre der har været udsat for dette, vil vi gerne høre om det..
Vh Mette
tilføjet af

Ja det lort til

Ja det lort til mobil abonnementer tager røven på folk, det er en jungle uden lige, jeg synes jeg oplever det samme men bare med telenor. Også skodfirma. Jeg gider ikke have det mere.
tilføjet af

Jeg har også...

3 som mobilselskab, men jeg har aldrig haft sådanne problemer med mit abonnement 😮
Hvis du har købt din mobil over nettet plejer de at trække pengene for mobilen over den første regning, så kan det være derfor at den er så høj? Det har de i hvert fald gjort de gange jeg har bestilt ny mobil.. Ved ikke om det er derfor.. Men det er nok en god idé at ringe og høre hvad der foregår.. 🙂
tilføjet af

....

Har købt den i bilka i slagelse, der hvor de nærmest trækker folk til side og brækker dem ting på ! Der betalte jeg begge vores mobiler, der skulle ikke være det... Men tro mig ringer på mandag, for det er da helt ude i skoven altså....
🙁
tilføjet af

Jaa

Det er svineri for at sige det mildt ! Vi vil heller ikke ha vores mere, har overvejet kraftigt at få et taletidskort til bindings perioden er slut, for at se om der sker mere...
Det er virkelig dårligt...
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.