7tilføjet af

Har du haft et godt år 2006 ?

Har du haft et godt år i 2006❓Er der sket nogle positive ting for dig i det forgangne år, eller mest negative❓For mit eget vedkommende er der sket mest negative ting ... det har bare ikke været mit år i år. Har mistet kæreste, bolig, 2 veninder og 1 ven (ikke døde) og job, men er nu ved at være ovenpå igen ! Håber ved Gud, at år 2007 bliver lykkens år !
tilføjet af

Godt år for mig

Trist år for dig, men som du udtrykker det, kan det jo kun blive bedre i det nye år.
Jeg har til gengæld haft et dejligt år 2006, nemlig mødt min drømmeprins, og dermed blevet godt tilfreds med min tilværelse.
Ingen af os slipper for modgang, vi må bare lære at takle problemerne i den rækkefølge, de kommer, og ikke gøre dem større end de er.
Jeg har også gennem livet haft min del af sorger inde på livet, men er heldigvis kommet stærkere videre.
GODT NYTAR!
Tove
tilføjet af

Både ja og nej.

År 2006 har både været godt og skidt for mig.
Det bedste der skete var at jeg mødte en sød, dejlig og smuk kvinde som jeg var kæreste med i 8 måneder (de sidste 2 var vi forlovede). Så gik vi fra hinanden, men det varede kun 3 uger så fandt vi sammen igen. Det varede desværre kun nogle få dage så gik vi fra hinanden igen.
De gange vi er gået fra hinanden er det værste der er sket mig i år.
Jeg elsker hende stadig meget højt, og kan slet ikke forestille mig et liv uden hende.
Jeg er bare så ked af det. :'(
Glædelig jul og godt nytår til alle.
tilføjet af

NEJ !! :-(

2006 har været det værste lorteår nogensinde. Jeg hader det af hele mit hjerte og sjæl og glæder mig til årets død d.1 januar !!
2007 må gerne være lidt mere ekspemplarisk anlagt :0)
tilføjet af

What Laddy ?

Du har da fået GODE karaktere osv..🙂Hvorfor har du haft et dårligt år ?
tilføjet af

Ja, karaktererne har været gode

og slutningen ser indtil videre også meget fin ud. Men har været et komprimeret år igennem med ulykker. En masse sygdom, dødsfald og en kæreste der skred, plus alt det løse ;0) I det mindste har jeg da en sød kæreste nu og indtil videre, ser tingene ud til at gå den rigtige vej, men man tør snart ikke sige den slags, for hver gang jeg har sagt det, så er jeg blevet hamret på plads af skæbnen med en træstamme. Så forholder mig lidt neutralt - selvom jeg i bund og grund er ukuelig optimist :-D
tilføjet af

nej, fordi jeg bor i danmark

...
tilføjet af

man kan være optimistisk på mange områder

man´kan være optimistisk..på mange områder selvom det er å 2006-2007...osv..
(jeg er altid fuld af hemmeligheder)!.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.