20tilføjet af

Guldholdet 2007 & 2008

skulle efter sigende og alle spådomme af dømme hedde FCK fremover.
Det vil glæde rigtig mange og ærge endnu flere,for i Danmark hersker og lever Janteloven i bedste velgående.
Fck er topholdet i lang tid fremover.
Læs artiklen og begrundelsen for bookmakernes spådomme.
http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/fc_koebenhavn/article290601.ece
dgh
tilføjet af

Jeg er ikke...

...uenig med dig - der er pt ingen over FCK og det har tilsyneladende lange fremtidsudsigter.
Det kan jeg kun begræde - og ikke pga janteloven - men det er sq da kedeligt at FCK skal vinde mesterskabet år efter år efter år efter ....
tilføjet af

ja måske

Men kunne det ikke være positivt hvis de andre sashold kom lidt videre,så danmark blev en International velkendt fodboldnation.
Der er mange gode hold i dansk bodbold,de skal bare lige skrue en smule op så får fck også noget at tænke over.
du har ret i at spændingen aftager når de er så suverene som de er.
tilføjet af

Som Københavnerdreng glæder det mig

Men lad os se,der kan hurtig ske forbedringer i andre klubber,jeg har meget store forventninger til Ulvene i Herning (fcm)de har et godt mandskab og en go ånd.
ham den småsindsyge Rasmussen er en genial mand for holdet.
Brøndby har jeg ikke meget tillid til mere,det varer længe før de får come back på de øverste trin på sejersskamlen igen.
god aften KK
tilføjet af

Ståle Solbakken

Har gjort det fantastisk godt i fck,han bør ha titlen som årets træner.
Ikke mange havde tillid til nordmanden som selv havde spillet for fck inden hans hjertetilfælde.
Men for fanden han er go.
Fedebrit mente ikke hans uddannelse som træner var god nok,det syns jeg nok den er for han gør det rigtige i hver kamp uddannelse eller ej.
Et stort skrål for Ståle fra Solbakken i FCK
tilføjet af

Struer-drengen her

Københavnerne er ikke alene om af være fckfan,jeg bor i struer og tar toget til kbh for at se FCk spille,jeg er fckfan om en hals,selvom jeg kommer fra vestjylland.
Mange af mine venner fra struer og holstebro er og fckfan,det er vi fordi fck har de bedste spillere og spiller det absolut flotteste fodbold.
vi elsker fck
tilføjet af

Jamen så tillykke da

Andet kan man vel ikke være bekendt nu når experterne er blevet udstyret med krystalkugler, og på forhånd se hvad alle andre klubber har tænkt sig vedr. deres respektive hold.
*FB*
tilføjet af

brøndby har været goe en gang

Men aldrig et rigtigt STORHOLD som FCK er nu.
Det bliver de heller aldrig vi skal til Jylland for at finde de næstbedste i rækken.
Storheden hører til i Parken hos Don Ø og Solbakken
Fck4ever
tilføjet af

Sludder, jeg gjorde opmærksom på hvilken træneruddannelse

som Skråle Solklatten har, intet andet, og der er endvidere ikke sket en skid siden hvis man tænker på om den højeste norske træneruddanelse nu er mere respekteret i Europa.
*FB*
tilføjet af

Tillykke med din konfirmation

Fik du nogle fine gaver, eller skal jeg sende dig lidt fodboldhistorie om dansk fodbold?
*FB*
tilføjet af

FCM, AaB og OB kommer i toppen

...og blander sig, det tror jeg på.
*FB*
tilføjet af

Ingen har hørt om de danske fodboldspillere før nu

hvor FCK lancere den ene danske succes-spiller efter den anden, så det har du helt ret i.
*FB*
tilføjet af

NIX ikke OB

det blir fcm-aab og fcn der kommer til at dominere det kommende år.
Ob er er ikke suverent gode i SASligaen.
tilføjet af

Så skal Allan K. da styrke yderligere

på det økonomiske plan, men ellers et skønt hold FCN.
- De spiller sgu en god gang fodbold, og ganske upåvirket trods deres unge aldersgennemsnit, - og de banker dælme mange bolde i kassen hvilket i sidste ende afgør en kamp, så måske de kommer i top fire.
*FB*
tilføjet af

Guldhold de sidste mange år

Fck er urørlige ser det ud til.
Men tillykke skal de have selv om det ikke er mit hold.
I er for gode er i :o) og jeg er vist bare lidt misundelig.
tilføjet af

Gider du lige

totalt uenig
tilføjet af

Her er oversigten fra 1996-2006

# 2006 FC København
# 2005 Brøndby IF
# 2004 FC København
# 2003 FC København
# 2002 Brøndby IF
# 2001 FC København
# 2000 Herfølge BK
# 1999 AaB
# 1998 Brøndby IF
# 1997 Brøndby IF
# 1996 Brøndby IF
tilføjet af

Hvor er det sødt og det luner at vide der findes mennesker som dig

Om FCK har de bedste spillere og spiller det absolut flotteste spil kan jeg kun samtykke til, for de har alle dage været underholdende at se på, - de er bare go'e de københavnere C",)
*FB*
tilføjet af

sikke en omgang lort at lukke ud

hvad ligger til grund for din argumentation?
tilføjet af

du spammer fede

hold kæft noget knold mand du sidder og skriver til dig selv *GGGGGGGGGGG*
tilføjet af

Min spådom går i samme retning

De er store nu fck, men bliver endnu større,bare vent
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.