5tilføjet af

Gode råd til nokia 3100

Hej...
Jeg har fået en nokia 3100 i julegave. Jeg blev helt vildt glad, for så kunne jeg endelig få nogle farvebilleder af mit store idol, Maria Lucia fra popstars. Men altså, så går jeg ind på hendes hjemmeside og bestiller et billede. Jeg modtager det godt nok, men så begynder mobilen at fable om at jeg skal tjekke startsiden...så er spørgsmålet bare, HVORDAN GØR JEG DET?????? Jeg har prøvet at komme igennem til Telia, som er mit teleselskab, men som alle efterhånden ved, det tager en helvedes tid...! Er der nogen der har nogle gode råd, eller bare har en anelse, er jeg meget modtagelig over for det...håber i kan hjælpe mig. Knuz og kram Mille.
tilføjet af

Jeg forstår dig

Hej Mille.
Jeg forstår dig så udemærket. Jeg har fødselsdag d. 12. December og der fik jeg også en nokia 3100. Jeg har haft det samme problem. Det var bare ikke med telia, men med debitel. Det har vist ikke så meget med at gøre med, hvilket teleselskab man har. Men jeg syntes at det er et godt spørgsmål og vil følge med for at få svaret.
Knuz Jannik....!!!!!!!
tilføjet af

Prøv at spørge først der hvor telefonen er købt

Evt. læse brugervejledning m.v igennem.
tilføjet af

svar

smid den ud og skift telesels.
tilføjet af

Hjælp på vej

Gå ind på f.ex. telia hjemmeside for at finde wap-opsætningerne til din mobil det er ganske enkelt..
tilføjet af

sådan kan du modtage mms

hej mille... jeg har også lige fået en nokia 3100 med telia... den kunne heller ikk modtage mms... du skal bare sende en besked med koden gsm til 1266... så er dit problem, løst.. mvh techno nuser
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.