8tilføjet af

Foghs nytårstale 2009

Foghs nytårstale 2009 - var en tale holdt af en rigtig statsmand. Fogh skal nok få os dansker helskindet i gennem den globale finans krise.
Jeg tror Fogh går over i historiebøgerne som politiker som de fleste ser op til. Han er perfekt til krisestyring - kan arbejde på international plan og arbejde for danmarks ve og vel. Fogh er handlekraftig. Så jeg som dansker kun være stolt.
tilføjet af

Tak for grinet :)

Ja, måske skulle vi alle begynde at fortælle lidt flere vittigheder i år.🙂
tilføjet af

En flot tale !

Nu må der da være tømt ud i lageret af klicheer så der kan komme nye toner i hornet 😃
Dejligt at få ryddet det ordskvalder af vejen!
Mon ikke de næste taler fra Foghs side bliver mere kortfattede?
tilføjet af

Kedelig

Ved ikke, hvad han sagde. Den var så kedelig, at jeg stoppede med at lytte. Manden burde lære lidt om retorik...
tilføjet af

den

er jeg med på - og ovenstående var vel forsøgt om vores allesammens statsmedister - fogh er dog mere stram i skindet
tilføjet af

Og måske.

Burde du lære at tælle !..... i det mindste til 90 !.........😃😃😃😃😃😃😃
tilføjet af

ok, den...

fattede jeg så ikke...
tilføjet af

Du sagde det selv..

Krisestyring..
Sundhedsstyrelsen..
Sikkerhedsstyrelsen..
Søfartsstyrelsen..
Trafikstyrelsen..
Miljøstyrelsen..
Fødevarestyrelsen..
Økonomistyrelsen..
Lægemiddelstyrelsen..
hvad er det der gør at i ikke fatter i bliver styret..?
Finanskrisen er styret indefra, de har skam fuld kontrol over det, men det skal se ud som om de ikke har.
tilføjet af

Det behøver du ikke

- for du er en stor vits.
Hvad skulle han egentlig have sagt, efter din mening, hvis vi lige ser bort fra, at du kunne ønske dig noget venstreorienteret pladder eller noget muslamlefleri ?
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.