4tilføjet af

Europæisk sender girokort konstant til mig.

Hvor er jeg dog træt at det.I løbet af 1½ år har jeg modtaget ikke færre en 16 girokort til indbetaling fra det firma til Europæisk rejseforsikring,hver gang lydende 175,00 kr.
Jeg betaler kun når jeg skal ud af rejse.Min sidste indbetaling lød på 199,00 kr som jeg bestilte med en rejse til Ægypten for 14 dage,men den gælder for 1 år.Den er trådt i kræft,og rejsen skal være i December måned.
Jeg har sendt flere mail til dem om at stoppe deres senden disse girokort til mig.Intet er sket,og hvergang der dukker et brev op fra fra dem,river jeg det bare istykker.
Underligt at det firma ikke snart stopper med deres breve til mig,men de har måske ikke andet at lave.Gider ikke sende flere mail til dem,spild af tid.
tilføjet af

Sådan gør du

Sæt et kryds i adressefeltet, og skriv Adressat ukendt.
Derefter smider du brevet i postkassen.
tilføjet af

Hvis de bliver ved

Så smider du girokortet i en ny kuvert, og skriver
deres adresse som afsender. Men lader være med at
frankere brevet, så får de en strafporto. 😮
Når de har fået tilstrækkelig af dem, så
stopper de med udsendelsen. 😉
tilføjet af

Og du er...

Helt stinkende sikker på at du har læst betingelserne?
Jeg kender ikke noget som helst til Europæiskes forsikringsbetingelser, så det er bare et venligt spørgsmål....
Det kunne jo tænkes at du i kampens hede og sælgerens evige snak har misforstået eller overset noget?
Hvis det er chikane fra deres side, fortsætter du bare med at hænge dem ud i alle de medier du kan komme i tanke om så vi andre ved hvem vi skal undgå.
Snak evt med det rejsebureau som solgte dig rejsen, og fortæl dem at du allerede er i fuld gang med at advare resten af verden mod at købe rejser gennem dem så længe de samarbejder med Europæiske
tilføjet af

Ring til dem

har du checket at det ikke er en anden forsikring, de sender opkrævning på?
De har jo flere forskellige forsikringer - jeg har fx en årsrejseforsikring og en årsafbestillingsforsikring. Der er forskllige policenr. - og de står på girokortet - men derudover fremgår de tikke lige, hvilken forsikring, der er tale om.
Har du fået svar på dine mails? Jeg synes du skal ringe derind og spørge, hvad det er de bliver ved med at sende dig? Hvis der er tale om en fejl, kan de jo rette den med den samme. Mails er god til nogen ting - men ikke i denne situation 🙂
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.