10tilføjet af

Europa år 2015

tilføjet af

Danmark

Danmark er stadig bare Danmark??? Kan det nu også passe???
tilføjet af

Du er en terrorist

Ja! det er lige hvad du er! tror du virkelig dansker de 99% er så dumme. Hvordan får social taber som dig had til andre mennesker i den grad ved jeg ikke. Men en ting er sikker! primitive labaner som dig har travlt med at skælde andre for at være ekstreme osv, men du og den bande kriminelle du tilhører er mange, mange fold værre. Du er mild sagt en terrorist der sætter skrammebilleder. Islam og kristendom har levet sammen sålænge de to store religioner kom til verden. Gå ad helved til dit møg svin!!
tilføjet af

Til islams nyttige idiot!

Du er da det mest primitive "hadehoved" jeg længe har mødt på disse sider.
Kortet er ret sjovt og tankevækkende.
Islam og kristendom side om side? Hvor henne?
tilføjet af

rettelse

du bør generalisere og sige over en kam : islams nyttige idioter.
tilføjet af

nå da da uha da da

er du muslim?
tilføjet af

selvmord

eller massemord?? Du vælger muslimske b- menneske!!
Ok du kan selvfølgelig os bare smutte i tide!!
Go vind og husk der ligger en lige bagved dig når du beder, så hold hellere den gode vind inde lidt!!
tilføjet af

hahaha

den var god, nu kan sssssssss lugte sig frem!
HA HA HA
flot EOPJ
tilføjet af

Sameksistens

I den tid de to religioner har eksisteret SAMTIDIG har muslimerne plyndret, voldtaget, kidnappet og tvangsomvendt de kristne. Tænk på den 400 år hvor Wien var invaderet af tyrkerne og da spanierne blev holdt som slaver i eget land af tyrkerne i flere hundrede år. Muslimerne er vist det eneste folkefæld som bliver rasende når de konfronteres med deres egen fortid! Men - på den anden side set er al muslimernes vold jo skedt i den bedste hensigt; for at redde vores stakkels sjæle. Ikke sandt? Så muslimerne har jo ikke noget at skamme sig over. Da tyrkerne f.fkes. i 1914 slog mellem 1,5 og to millioner kristne armenere ihjel ved en kenkelt massakre, var det jo bare til deres eget bedste.
Allah er stor!
tilføjet af

jalla skal ud af vesten

Islam invasionen skal stoppes men leflerne mod-arbejder - jalla og villatelt-familien skal UD - kan det blive enklere ?
tilføjet af

Nej, sikke en høflig mand!

Hold da op, hvor var det en stærk prædiken. (Møgsvin - det ord må jeg huske, hvis jeg nogensinde skulle få brug for det. det kan du bare, det der - endda til UG kryds og slange.)
Med venlig hilsen Griffen
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.