8tilføjet af

Er 700kr. for meget i bøde?

Efter nytår koster det 700 kr. at cykle uden hænder på styret, uden at vise af, når man svinger, eller i den gale retning på cykelstien. Det er for meget, mener Cyklistforbundet.
Er det i bund og grund ikke bare et spørgsmål om at overholde reglerne og ikke mindst loven. Uden love og regler ville Danmark i den grad være et underligt land.
tilføjet af

Er 700kr. for meget i bøde?

Og du kalder dig begavet-du er jo på nede på et lavpunkt som kun anti-rød/charlee burde være- med han/deres store mentale problemer
tilføjet af

Nu er det ingen hemmelighed at

FARVEL har øget underskuddet med mere end 35 mia, de penge skal selvfølgelig ind igen.
Og de plejer at hente dem hos dansken.
Der er meget lille risiko for det rammer en perle, da de ikke kan holde balancen på en cykel.-Indeavl er pisse skadeligt.
tilføjet af

Er 700kr. for meget i bøde?

Jeg synes ikke det er for meget. Jeg er buschauffør og der er ikke noget mere farligt end cykelister der kører over et lyskryds den forkerte vej og når de bare svinger ud uden at vise det. Jeg har ikke bil så cykler selv rigtigt meget og kan igen se hvordan de andre cykelister kører som sindsyge. Hvis folk får af vide at der nu er store bøder i vente hvis de ikke kører ordenligt og bare 20% vælger at køre lidt bedre rundt i trafikken, så er det en pragtfuld ting med store bøder i mine øjne [l]
tilføjet af

Det billedet, også navnet "begavet "dfèr""

Helt ærligt, der er noget der ikke lige hænger helt sammen, ordet "begavet", også "df" .
Det er 2 modsigendene ord, enten er man begavet, eller også en man "df"èr, man kan i naturens virkelighed ikke være begge ting på en gang, tag F. eks en som "pia"èn [:X] , hun taler med GUD?, bimelim, sagde han, jeg kender en, han siger han taler med Napolion og han er spæret inde, så hvis man tror man kan tale med GUD, så er der da totalt lukket for blodtilførelsen til hjernen, det siger en helt del om "df", når deres "førre" påstår sådanne noget.
Nå men, kan du havde en forsat god jul, du er vel forresten klar over hvad julen går ud på, man fejre en mand, en som stak af fra sin læreplads som tømre og som hvis mor nægtede at oplyse hvem der var far til barnet, og at hun derved fik den HØJE bistanshjælp med alle de tilskud som sådanne en kan få, ikke nok med det, så fees han rundt på landevejene og lavede vand om til vin, altså en småkriminæl sjovere, og ham taler "førren" med.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Er 700kr. for meget i bøde?

Når man har som billist kørt og skulle holde øje med cykellsiter der er fuldstændig uforudsigelige i deres adfærd. Det med at vise af eller give signal om at nu gør man sådan og sådan. Er åbentbart ikke normen balndt cykelsister.
Så er det ikke for lidt.
700 kr kan mærkes men ødelægger ikke de flestes økonomi.
Og smæk gerne 700 for at cykle på fortorv og fodgængerfelter. Så kan det måske begrænse de klaphatte lidt.
tilføjet af

Er 700kr. for meget i bøde?

Jo højere straf/bøde dets bedre. Sådan som de har det ovre i Sverige, der koster det gennemsnitligt 50.000 svenske kroner at blive fanget hvis du er sammen med en luder.
1000 kr. ville da være passende for at køre uden hjelm på cykel.
tilføjet af

Er du da begavet???og hvad var emnet???

I hvert fald ikke om trådstarteren var en begavet DF-er.
Og at skulle læse sådan noget vrøvl fra dig kan ikke undre nogen, dig som tror der er et spøgelse i dit hus, som piller ved din lænestol.
Hvor begavet lyder det?
tilføjet af

Er du da begavet???og hvad var emnet???

I hvert fald ikke om trådstarteren var en begavet DF-er.
Og at skulle læse sådan noget vrøvl fra dig kan ikke undre nogen, dig som tror der er et spøgelse i dit hus, som piller ved din lænestol.
Hvor begavet lyder det?

Det ville være rart, når der svares/kommenteres på et indlæg højere oppe i "tråden", at der blev gjort lidt mere brug af citater. Det gør det en hel del nemmere at følge diskussionen mellem de enkelte og hvem svaret konkret er møntet på.... [???]
Bortset fra det synes jeg det er det helt iorden med de højere bøder. Vi skal alle overholde loven, ikke mindst cyklisterne.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.