1tilføjet af

dårligt år 2009

kan du se hvordan mit år vil blive 2009 var et helvedes år sygdom,blev forladt af min forlovede gennem ni år uden ord til forklaring,det har taget så hårdt på mig at jeg ikke ved hvordan jeg skal komme videre er der lys forude, møder jeg en ny.m.v.h. bitted
tilføjet af

Lærerprocesser

Hejsa.
Jeg tror ikke på hverken dårlige eller gode oplevelser.
Jeg tror på oplevelser vi selv via vore handlinger, tanker og valg har skabt. Kender du karmaloven?
Loven om årsag og virkning.
Alt der er i dit liv har du selv skabt. Det er dit ansvar.
Karma er en åndelig lov, der definerer bevægelse. Karmalovens formål er at gøre os bevidsteom, at det vi gør i den fysiske virkelighed, gør vi også imod os selv. Det er en meget kærlig og meget pædagogisk lov, der lærer os om os selv.
Der findes ingen tilfældigheder i verden selvom det ofte kan se sådan ud - men alt sker af en årsag.
Så jeg vil spørge dig: HVad ønsker du dig af 2010? det er dit valg - dit ansvar.
Bliver du hængende i samme rille vil der ikke ske den store forandring. Tager du derimod dig selv og det der er dig omkring alvorligt, kan du skabe fantastiske resultater for dig selv.
Året der kommer, bliver et healingsår for dig - mangt og meget afsluttes (i dig) og nye fantastiske muligheder åbner sig. Glæd dig - nyd livet og frem for alt: tag dig selv alvorligt og tillad dig selv at tage imod.
Kærligst Helle Nemborg
www.nemborg.net
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.