3tilføjet af

danmark år 2008

hvis du ikke er ryger er du en god far, saadan er det i dagens danmark.
Men personligt syndes jeg selv, at jeg er verdens bedste far, min søn elsker mig over alt på jorden, men hvor folk dog kan kigge ned på.
1. i supermarkede mor du er dum, jeg vil have slik, der er sagt nej 6 gange og nu for barnet slik
2. børn i byen med bilose
3.børn hvis far og mor er skilt...av den var ikke god
4.børn hvor forælder drikker...40-50% af forælder
og jeg kan blive ved...
en anden ting
Nu har ikke ryger smidt os uden for
og grinet hele vinterne og de dage hvor det regner...godt man ikke er ryger
og skal stå her ude.
Nu er det blivet sommer, NU VIL DE FA...HELLER IKKE HAVE OS UDE
men måske til vinter kan vi stå ude igen...

TA`NU OG GÅ OP I DE VIRKLIGE TING HER I LIVET
1, VÆRE SAMMEN MED JERES FAMILIER
2, NYD TIDEN MED JERES BØRN, OGSÅ NÅR I ER UDE OG HANDLE
DANSKER INX MIG SELV...TA JER NU SAMMEN
tilføjet af

Du har misforstået noget

Det er ikke et problem med forældre der ryger. Det er et langt mere generelt problem med rygere at de ryger hvor ikke-rygere befinder sig. At du vælger at udsætte dit barn for passiv rygning siger jo bare hvad du er for. At din søn elsker dig, har intet med sagen at gøre. Han ved jo ikke bedre.
Og så tro jeg lige du skal se lidt på virkeligheden. Det er næppe 40-50% af alle forældre der drikker så umådeholdent at det er et problem.
Resten af dine påstande er så iditiske, at jeg ikke engang gider kommentere dem.
tilføjet af

har du ikke fattet

at rygerne bliver hetzet fordi det er det nemmeske ?så får vi nemlig fokus fra de virkelige problemer,som er sværere at løse.bare vent,det næste bliver de fede (det er i gang) ,så bliver det de rødhårede,dem med briller osv.listen er uendelig.Vores lands befolkning er en stor overspringshandling,har du ikke set det❓😃
Hilsen fra en ikke ryger
tilføjet af

Vi ender i gabestokken UPS

Denne korrektheds mani.
Jeg forstår godt røg er generende, ryger aldrig ,hvor det kan genere andre,men
det er som om, at her er der noget ,' der kan få ikke rygere, ' til ,at føle sig , som vi er de rigtige ALTSÅ- 🙁
alle der holder op med, at ryge(kender selv et par stk.) er blevet flommefede😮 Jeg kigger mig omkring, på gader og stræder og ser et væld af fler og fler fede, det gynger og daldrer 😉
Jeg har endda gjort stuerne røgfri, ryger ikke sammen med fam. men i køkkenvindu😕 ryger med beskyttelses rør på smøgen, den tar 60% af tjæren
Jeg elsker min smøg 12 dgl. Er sygeplejerske, og ved, at fedme er ligeså farligt,for [l] måske endda mere, end behersket røg.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.