6tilføjet af

D:19/3-2008 døde min Mor.

Jeg ved det ikke, men, i går D:19/3-2014 døde min far, begge dage var en onsdag, begge om aften/natten på nogenlunde samme tid, de elskede hinanden, og nu er de så sammen igen.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

D:19/3-2008 døde min Mor.

Jeg kondolerer.
Men det er noget af et sammenfald 🙂
tilføjet af

D:19/3-2008 døde min Mor.

Jeg ved det ikke, men, i går D:19/3-2014 døde min far, begge dage var en onsdag, begge om aften/natten på nogenlunde samme tid, de elskede hinanden, og nu er de så sammen igen.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Hej Poul J.
Jeg har fulgt lidt med, når du har fortalt om din fars sygdom, og selvom det er hårdt at miste, så har din far det godt nu.
Det er også hvad du tror - nu er din mor og far sammen igen.
Jeg husker da min svigermor døde, da vi stod ved graven, opdagede vi, at et familiemedlems gravsten - ved siden af min svigermors / fars - var død samme dato som min svigermor.
Jeg husker også et ældre ægtepar, hvor konen var døende, da manden hørte at hans kone var død, døde han et øjeblik efter, og de blev begravet sammen.
Der er mange ting du nu skal have ordnet, jeg vil ønske dig alt godt.
tilføjet af

D:19/3-2008 døde min Mor.

Min kondolence.
Alle de bedste ønsker for dig og dine nærmeste.
/sbrh
tilføjet af

Jeg takker.

Jeg savner min far, selvfølgeligt savner jeg også min Mor, men på en eller anden sindssyg måde, så virker det som om hun stadigt er her, måske for at sørge for at "vi" passede på vores Far.
Nå men PYT, jeg er den ældste af os "børn" så jeg får nok et svar før de andre.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

D:19/3-2008 døde min Mor.

Du er et heldigt mand Poul
Tankevækkende ikke

Jeg ved det ikke, men, i går D:19/3-2014 døde min far, begge dage var en onsdag, begge om aften/natten på nogenlunde samme tid, de elskede hinanden, og nu er de så sammen igen.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

D:19/3-2008 døde min Mor.

Poul, jeg kondolerer.
Vi har allesammen fulgt din fars og din kamp, for det blev jo også din kamp, her på solen og selvom det selvfølgelig er uretfærdigt at han skulle dø nu, så tror jeg godt at du inderst inde ved at det var det bedste og at din far har fået fred efter en lang kamp.
Selvom det føles helt uoverskueligt lige nu, så vil du med tiden komme -næsten- over det, og lære at acceptere at din far ikke er her mere
Man siger jo at tiden læger alle sår, og det er vel også rigtigt, men der vil altid være et ar efter såret.
Poul, brug den nærmeste fremtid til at tænke lidt over hvor du egentlig selv er kommet til her i livet, så vil du nok se at du har gjort ting og gerninger som har gjort din far stolt af at være far til dig.
Så ved du også at havde ro i sjælen da han døde.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.