8tilføjet af

CBB - Advarsel - føler mig så snydt

satte 200 kr. ind på mobilkontoen. Sendte 3 SMS'er i løbet af et halvt år fra deres hjemmeside, men brugte ellers ikke nummeret,da jeg fik en firmatelefon. Pludselig en dag, så har CBB taget alle pengene. Jeg har skrevet til dem to gange, men de svarer ikke på, hvorfor de har taget mine penge. Tænk hvis en bank bare tog dine penge fra din konto med ordene: Siden du bare har dem stående og ikke bruger dem, så kan vi jo lisså godt tage dem.
Jeg har mest lyst til at kalde CBB for et svindlerfirma. De kan være helt sikre på at jeg aldrig nogensinde vil bruge dem igen - og det er jo så åndsvagt gjort af dem. Jeg ville jo til at bruge det gamle nummer igen, derfor jeg opdagede de havde hugget pengene.
tilføjet af

Lignende historie

Hej.
Jeg har en gang oplevet noget lignende med CBB.. Havde Fri sms på mit nr. og havde sat penge ind på kontoen til de fri sms beskeder, og fik så pludselig en sms om at min Fri sms ikke var blevet fornyet, da der ikke var penge på kontoen til det. Havde nærmest ikke brugt telefonen efter de penge var sat ind og selvom jeg havde var der stadig penge til at forny min Fri sms... CBB kunne ikke give nogen forklaring på hvad der var sket og prøvede at undskylde det med at jeg måske boede et sted hvor telefonen evt. skiftede mellem et dansk og udenlandsk netværk.. Men boede ca. inde midt i jylland - så den forklaring var MEGET langt ude... skiftede væk fra dem kort efter og regner bestemt ikke med at vende tilbage
tilføjet af

Deres vilkår er noget slørede

Det gælder for såvidt de fleste selskaber.
CBB trækker 8,50 i gebyr fra kontoen hvis der ikke er foretaget opkald minimum opkald for 27 kr. pr. måned.
Jeg kan ikke se om det inkluderer de een-øres SMS, der kan jo sendes mange for et forudbetalt beløb.
Trods gebyrerne har Du vel lidt tilgode, der må Du så presse på.
I sidste ende er der vel ingen billige udbydere, man kommer altid til at betale i sidste ende.
tilføjet af

hvis du nu læste

det med småt , så ville du se at i jeres aftale ( det gælder alle mobil firmaer ) så står der at hvis man ikke har brugt nummeret i 6mdr så bortfalder det man har som indestående på kontoen.
En mærkelig regel men sådan er det bare
tilføjet af

CBB

Jeg er også en af dem, der føler sig snydt af CBB.
Opdagede at der var trukket 17 kr. " minimumsforbrug "
Sendte en e-mail og spurgte hvad det dog var for noget.
Jo, hvis ikke der var brugt for 29 kr. over en 2-måneders periode, så trak man 17 kr. !
Jeg er nu i gang med at skifte til Lebara, her lyder beskeden, at der bare skal sættes for 100 kr. ind hver 9. måned ! Ellers er der ikke noget minimumsforbrug.
tilføjet af

det er det samme med fullrate og teliaaaaaaaaaaaa

vi blev lovet 6 migabite bredbånd, men vi fik kun 2 migabite, fordi centralen ligger ca. 3 km fra min bopæl.
jeg har forlængst opsagt min mobiltelefon på grund af den dårlige service, så hvis jeg skal på fisketur, eller en længere køretur, låner jeg blot en mobil, i tilfælde af, at noget skulle gå galt.
priset være du herre, at dette er muligt.
tilføjet af

Hæh

Jeg havde en skæg oplevelse med TDC bredbånd, de sendte mig et billigt tilbud om opgradering fra 6 til 10 som jeg accepterede.
Efter 14 dage var der ikke kommet mere kul på, jeg ringede så ind og brokkede mig.
-Hvor bor Du henne ?
-Farum
-I det område kan vi kun tilbyde 6
-Hvorfor sendte I så tilbud ?
-Det er en anden afdeling der foretager den slags.
Jeg undlod at kommentere, men fik så et par dage efter en ny aftale med posten, var blevet nedgraderet til 6 ....... og uopsigelig fra min side i 6 måneder.
*DOOOOOOH*
tilføjet af

samme her

det har de også gjort ved mig, jeg kommer aldrig tilbage
tilføjet af

samme problem en gang

Jeg havde det samme problem en gang, havde jeg kalder dem, men ikke rigtig fået deres svar. Da det bare en lille penge, har jeg ikke spilde min tid på det. Jeg bare skifte til en anden operatør.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.