6tilføjet af

Bil forsikring Q 21 år, 17000 er sku for meget.

Synes ikke det kan passe at jeg skal betale 17000 i forsikring. jeg har været fast bruger af bil siden jeg var 18 og fik køre kortet. Synes det er for dårligt, at folk der kommer lige fra en uddannelse, skal bruge så mange penge for at få et job. (eller sagt på en anden måde kunne møde til tiden.) Bilen er dyr nok i sig selv. Nogen der har nogle gode forslag til hvor en ung ny bilist i 9220 kan få en billig forsikring? (gerne under 10.000)?
tilføjet af

NEMT

Kontakt alka.forsikring
tilføjet af

du skal bare kopiere det her link ind i din browser

http://www.lidtmere.dk/factor
de er lidt mindre sindsyge end de andre.
tilføjet af

erfaringer

........ når skaden er sket❓De er godt nok billige - men har du erfaringer med dem når der er ugler i mosen og skaden er sket ??
mvh kynisk mand
tilføjet af

jeg er i branchen(forsikringsmægler)

synes ikke der er den store forskel.. en kasko er en kasko..Der kan være lidt omkring, fastpræmie og størrelsen på selvrisikoen.... men hvis du ved noget andet, så sig frem. Og i øvrigt er selskabet , så vidt jeg ved så nyt, så det må være begrænset hvor meget de kan nå at have fucket up endnu.
Er ikke imponeret over den skadesbehandling jeg ser i mange af de gamle selskaber.. jeg arbejder sammen med flere af dem...
Så generelt, hvis ikke du er inde i sagerne så søg hjælp hvis du har en skade.
Forsikringsaftaleloven gælder for alle selskaber, så det er begrænset hvor underligt de kan opføre sig. Og selv om det er dårlig journalistik meget af det, er det tit "store, kendte" selskaber der er i tv.. Tryg, Codan, alm.brand, Lærerstanden, Taxi, topdanmark, if og ikke at glemme GF og ALKA..
Lige nu er jeg ved at hjælpe en kunde med en sag mod et lille selskab der hedder HF-forsikring, hvor de nægter at svare på det vi spørger om...
Så hvem er det du ikke har set graverende sager på... som du vil anbefale spørgeren at give det dobbelte for at lave forsikring på bilen.
Der sidder mennesker i alle de her selskaber.. mennesker laver fejl.. som vi så må hjælpe dem med at se i øjnene, så de bliver rettet. Kender du et fejlfrit selskab ??
tilføjet af

Hvad er det for en bil ?

Hvad er det for en bil du er ved at købe, og hvad koster den❓
Har du overvejet om det i det hele taget kan betale sig for dig at købe en brugt bil❓
Nye biler kan financieres over længere tid, og kan du nøjes med en af de billigere på markedet ( feks omkring 100.000 kr ) nærmer den månedlige udgift til afdrag, sig det det koster at financiere en brugt .
På en ny bil har du desuden fabriksgarantien, hvilket betyder at du slipper for uventede udgifter til reperationer.
Mange nye biler kan samtidig leveres med en billig "forsikringspakke" ( feks fra ALKA ) - ofte 2-3000 kroner om året med kasko . Det eneste de kræver er en "sort boks" til 4-5000 kroner, der registrerer hvor stærkt du har kørt, hvis uheldet skulle være ude .

Husk samtidig at mange nye biler er langt billigere ejerafgift, fordi de ikke sviner miljøet som en gammel brugt, og kører længere på literen .
tilføjet af

ETU

hej prøv ETU forsikring.. de er mega billige.. din bil vil koste omkring små 5500-6000kr.. men ring til dem på 20519678..
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.