21tilføjet af

Bedre BEVIST end Elektricitet- Jesus kom i 1914

😃
Der er flere beviser for at Jesus kom i 1914 (som sagt af Rutherford 1930)
end der er beviser for Vinden, Elektricitet og Tyngdekraft siger GB-Medlem Stephen Lett 😖
En hjørnesten i undervisning af Jehovas Vidners tro er tanken om, at Jesus begyndte at hersker over Jorden i 1914, hvor "de sidste dage" før Armageddon siges at have påbegyndt. Det faktum, at denne centrale begivenhed angiveligt skete "usynligt" er ofte brugt som en undskyldning af Jehovas Vidner til at bortforklare de manglende beviser, især da tiden støt udhuler troværdigheden af undervisningen.
Men nu ser det ud beviserne har været der allesammen. Vi har bare ikke givet det nok opmærksomhed!
Ifølge styrende råds medlem Stephen Lett (som i sidste måned dukkede op i den konstituerende JW Broadcasting episode), med bevis for, at Jesus har været herskende i himlen i de sidste 100 år, der er mere overbevisende end beviserne for "tyngdekraft, elektricitet" og "vind !"[/quote]
Ovenstående fantastiske melding er en oversættelse af indledningen til denne artikel:
http://jwsurvey.org/cedars-blog/stephen-lett-more-evidence-for-1914-than-for-gravity-electricity-wind


[quote]
En enkel kommentar: her fra Jerry O Connor lyder:
Fjern 607fvt som året for Jerusalem`s ødelæggelse og Vagttårnets papir-hus kollapser. Historikere og arkæologer har bevist, at Babylonierne ødelagde Jerusalem i 586/587 fvt. Alle levende og rationelle søgere af fakta, acceptere den historiske og arkæologiske datering. Desværre passer vagttårn ikke i kriterierne for sans og samling.

Jeg må sige at det er jeg helt enig i
jalmar
tilføjet af

Bedre BEVIST end Elektricitet- Jesus kom i 1914

Nogle gange tænker jeg, at sektmedlemmer er så tumpede, at det er løgn....
tilføjet af

Det er sagt af et GB-medlem - Ergo = Sandhed !

Nogle gange tænker jeg, at sektmedlemmer er så tumpede, at det er løgn....

____________________________________
🙁
Det er jo egentlig temmelig meget sørgeligere set ud fra:
Det er at betragte som den ultimative uimodsigelige Sandhed:
Da det netop er udspyet af GB-medlem Stephen Lett:
jalmar
tilføjet af

Knallerten er en fin metafor for JV'ere

😃
. . . der hvor sørgeligt det end er, med hovedet under armen kører ned i sølet ❓
jalmar
tilføjet af

Bedre BEVIST end Elektricitet- Jesus kom i 1914

Når jeg hører hører en kommentar som den citerede, "... in fact, there is more evidence conferming the excistens of the Kingdom than the evidence that will convince us that there is gravety, elektricity, wind." - ved jeg snart ikke om jeg skal le eller græde.
Med tanke på, at det blev udtalt for ganske nyligt (Jehovas Vidners internationale stævne på Etihad Stadium, Docklands, Australien) af et fremtrædende medlem af Jehovas Vidners øverste organ, Det styrende Råd, siger det noget om, at Jehovas Vidner lever i troen på en illusion, fanget i selvbedrag, der har nået et omfang der er så absurd og grotesk, at det trodser al sund fornuft og rationalitet.
/sbrh
tilføjet af

Bedre BEVIST end Elektricitet- Jesus kom i 1914

Når jeg hører hører en kommentar som den citerede, "... in fact, there is more evidence conferming the excistens of the Kingdom than the evidence that will convince us that there is gravety, elektricity, wind." - ved jeg snart ikke om jeg skal le eller græde.
Med tanke på, at det blev udtalt for ganske nyligt (Jehovas Vidners internationale stævne på Etihad Stadium, Docklands, Australien) af et fremtrædende medlem af Jehovas Vidners øverste organ, Det styrende Råd, siger det noget om, at Jehovas Vidner lever i troen på en illusion, fanget i selvbedrag, der har nået et omfang der er så absurd og grotesk, at det trodser al sund fornuft og rationalitet.
/sbrh

Nå da, og hvem bestemmer så hvad sund fornuft og rationalitet er?
Det kunne jo være at manden ved noget du ikke ved, og som du ikke ønsker at vide.
tilføjet af

Bedre BEVIST end Elektricitet- Jesus kom i 1914

Når jeg hører hører en kommentar som den citerede, "... in fact, there is more evidence conferming the excistens of the Kingdom than the evidence that will convince us that there is gravety, elektricity, wind." - ved jeg snart ikke om jeg skal le eller græde.
Med tanke på, at det blev udtalt for ganske nyligt (Jehovas Vidners internationale stævne på Etihad Stadium, Docklands, Australien) af et fremtrædende medlem af Jehovas Vidners øverste organ, Det styrende Råd, siger det noget om, at Jehovas Vidner lever i troen på en illusion, fanget i selvbedrag, der har nået et omfang der er så absurd og grotesk, at det trodser al sund fornuft og rationalitet.
/sbrh

Hør!
tilføjet af

Bedre BEVIST end Elektricitet- Jesus kom i 1914

Nå da, og hvem bestemmer så hvad sund fornuft og rationalitet er?
Det kunne jo være at manden ved noget du ikke ved, og som du ikke ønsker at vide.

Det virker ret usandsynligt...
tilføjet af

Bedre BEVIST end Elektricitet- Jesus kom i 1914

[quote="Bjarne2411" post=2861950]Nå da, og hvem bestemmer så hvad sund fornuft og rationalitet er?
Det kunne jo være at manden ved noget du ikke ved, og som du ikke ønsker at vide.[/quote]
Det virker ret usandsynligt...

Nå endnu en selvudråbt alvidende stakkel.
Ja dem er der jo nogle stykker af her på debatten.
tilføjet af

"Symaskinen" - den er her Sveland

De begivenheder, som har fundet sted i de sidste 43 år, der ifølge de i dette bind fremsatte påstande hører med til...tusindårsriget, finder vi stadig i fuld overensstemmelse med de bibelske profetier... I løbet af disse 43 år er de vigtigste af de opfindelser, vi nu er så stolte af, blevet gjort. Symaskinen, der var en af de første... begyndte at blive fuldkommengjort for 43 år siden. - Forord til bogen ”Tiden er nær” (1916).
tilføjet af

Bedre BEVIST end Elektricitet- Jesus kom i 1914

[quote="sebl" post=2861954][quote="Bjarne2411" post=2861950]Nå da, og hvem bestemmer så hvad sund fornuft og rationalitet er?
Det kunne jo være at manden ved noget du ikke ved, og som du ikke ønsker at vide.[/quote]
Det virker ret usandsynligt...[/quote]
Nå endnu en selvudråbt alvidende stakkel.
Ja dem er der jo nogle stykker af her på debatten.


Hej Bjarne.
Hænder det sommetider, du prøver på at tænke selv ??
Hilsen
solveigj
tilføjet af

Bedre BEVIST end Elektricitet- Jesus kom i 1914

Det kunne jo være at manden ved noget du ikke ved, og som du ikke ønsker at vide.

og hvad skulle det så være ??
tilføjet af

Bedre BEVIST end Elektricitet- Jesus kom i 1914

[quote="Bjarne2411" post=2861959][quote="sebl" post=2861954][quote="Bjarne2411" post=2861950]Nå da, og hvem bestemmer så hvad sund fornuft og rationalitet er?
Det kunne jo være at manden ved noget du ikke ved, og som du ikke ønsker at vide.[/quote]
Det virker ret usandsynligt...[/quote]
Nå endnu en selvudråbt alvidende stakkel.
Ja dem er der jo nogle stykker af her på debatten.[/quote]

Hej Bjarne.
Hænder det sommetider, du prøver på at tænke selv ??
Hilsen
solveigj

Uha nej da, det var dog en vederstykkelig tanke, det har man da folk til.
tilføjet af

Bedre BEVIST end Elektricitet- Jesus kom i 1914

Det kunne jo være at manden ved noget du ikke ved, og som du ikke ønsker at vide.

og hvad skulle det så være ??

Jeg vil tro at det er virkelig meget.
tilføjet af

Bedre BEVIST end Elektricitet- Jesus kom i 1914

[quote="solveigj" post=2861982][quote="Bjarne2411" post=2861959][quote="sebl" post=2861954][quote="Bjarne2411" post=2861950]Nå da, og hvem bestemmer så hvad sund fornuft og rationalitet er?
Det kunne jo være at manden ved noget du ikke ved, og som du ikke ønsker at vide.[/quote]
Det virker ret usandsynligt...[/quote]
Nå endnu en selvudråbt alvidende stakkel.
Ja dem er der jo nogle stykker af her på debatten.[/quote]

Hej Bjarne.
Hænder det sommetider, du prøver på at tænke selv ??
Hilsen
solveigj[/quote]
Uha nej da, det var dog en vederstykkelig tanke, det har man da folk til.

Hej Bjarne.
Dine indlæg minder om en klient jeg havde der ikke kunne finde ud af livet og tænke selv.
Hun var lovlig undskyldt for det hun gjorde og sagde da hun har borderline.
Hun har det rigtig godt i dag.
Hva er din undskyldning?
Venlige hilsner Heart
tilføjet af

Bedre BEVIST end Elektricitet- Jesus kom i 1914

[quote="Bjarne2411" post=2862540][quote="solveigj" post=2861982][quote="Bjarne2411" post=2861959][quote="sebl" post=2861954][quote="Bjarne2411" post=2861950]Nå da, og hvem bestemmer så hvad sund fornuft og rationalitet er?
Det kunne jo være at manden ved noget du ikke ved, og som du ikke ønsker at vide.[/quote]
Det virker ret usandsynligt...[/quote]
Nå endnu en selvudråbt alvidende stakkel.
Ja dem er der jo nogle stykker af her på debatten.[/quote]

Hej Bjarne.
Hænder det sommetider, du prøver på at tænke selv ??
Hilsen
solveigj[/quote]
Uha nej da, det var dog en vederstykkelig tanke, det har man da folk til.[/quote]
Hej Bjarne.
Dine indlæg minder om en klient jeg havde der ikke kunne finde ud af livet og tænke selv.
Hun var lovlig undskyldt for det hun gjorde og sagde da hun har borderline.
Hun har det rigtig godt i dag.
Hva er din undskyldning?
Venlige hilsner Heart


Jeg har det også godt, ja faktisk helt forrygende godt, og ikke bare i dag, men hver dag.
tilføjet af

Måske du mener det..

Bjarne skrev:

Jeg har det også godt, ja faktisk helt forrygende godt, og ikke bare i dag, men hver dag.

Så er der flere muligheder.
Enten har du det "godt" fordi du har lagt alt fornuftig tankegang i lommen på vagttårnet, så du ikke kan tænke en selvstændig tanke, og derfor opfører dig som om, din hjerne er blæst ud af knolden på dig.
Eller du har det som de "alvorligt psykisk syge" som "sk" snakker så meget om... psykisk syge tror nemlig ofte, at det er alle andre, der er syge...
Jeg husker en ung mand, som "ikke havde for mange brikker at flytte med" - han blev så indkaldt til session ( værnepligt) men så siger han "mig spiller stú da bare dum" - og tænk, han blev kasseret 😃
tilføjet af

GB-Medlem Stephen Lett er tydeligvis Kvalifficeret

[quote="lunar" post=2862534]Det kunne jo være at manden ved noget du ikke ved, og som du ikke ønsker at vide.

og hvad skulle det så være ??[/quote]
Jeg vil tro at det er virkelig meget.

______________________________________
😖
Og bliver kækt og kærligt forsvaret af sin antikristne kollega med samme kolossale vidensmasse 🙁
Hvem er denne Stephen Lett
HVOR står det i Biblen ❓
Stephen Lett er i sin jordiske pondus ophøjet til himmels med sæde i samhørighed med Kristus Jesus [???]
Stephen Lett's ord skal adlydes underdanigt og hans ord er indiskutable på linje med "gud Jehovas ord" [???]

Mennesket Stephen Lett blev ophøjet til til himmels og sæde i samhørighed med Kristus Jesus år 1999
Det Guddommelige menneske Stephen Lett blev født 1949 -
Det Guddommelige menneske Stephen Lett, har en kolossal bred uddannelse bag sig, som rygstød til sine udtalelser 😖
Dette fremgår med al ønskelig tydelighed i Lett's store universelle uddannelsesforløb:

Det Guddommelige menneske Stephen Lett blev:

Fuldtids Jehovas Vidne i år 1966 (17 år gammel) -
Tjenstgjorde på Bethel i årene 1967-1971 (18-23 år
Tjenstgjorde som Kredstilsynsmand i årene 1979-1998
Tjenstgjorde som "hjælper" til undervisningsafdelingen 1998-1999
Blev Guddommelig ophøjet til "The Governing Body" 1999
Så det er evident, at Stephen Lett, har alle de tekniske kvalifikationer der skal til, for en sådan udtalelse 😖
Men derfor kunne jeg da godt alligevel tænke mig at se beviserne for 1914 🙂
Men derfor kunne jeg da godt alligevel tænke mig at se beviserne for hvorfor 1914 først blev opdaget 1930❓
tilføjet af

"mig spiller stú da bare dum"

Bjarne skrev:
[quote]
Jeg har det også godt, ja faktisk helt forrygende godt, og ikke bare i dag, men hver dag.[/quote]
Så er der flere muligheder.
Enten har du det "godt" fordi du har lagt alt fornuftig tankegang i lommen på vagttårnet, så du ikke kan tænke en selvstændig tanke, og derfor opfører dig som om, din hjerne er blæst ud af knolden på dig.
Eller du har det som de "alvorligt psykisk syge" som "sk" snakker så meget om... psykisk syge tror nemlig ofte, at det er alle andre, der er syge...
Jeg husker en ung mand, som "ikke havde for mange brikker at flytte med" - han blev så indkaldt til session ( værnepligt) men så siger han "mig spiller stú da bare dum" - og tænk, han blev kasseret 😃

_____________________________________
🙂
Hvis han ikke ville indrulleres var "han stu da ikke så dum igen" 😃
jalmar
P.s. Den unge mand kan da ikke være bjarneTroll, vel lyjse 😉
J*
tilføjet af

Måske du mener det..

Bjarne skrev:
[quote]
Jeg har det også godt, ja faktisk helt forrygende godt, og ikke bare i dag, men hver dag.[/quote]
Så er der flere muligheder.
Enten har du det "godt" fordi du har lagt alt fornuftig tankegang i lommen på vagttårnet, så du ikke kan tænke en selvstændig tanke, og derfor opfører dig som om, din hjerne er blæst ud af knolden på dig.
Eller du har det som de "alvorligt psykisk syge" som "sk" snakker så meget om... psykisk syge tror nemlig ofte, at det er alle andre, der er syge...
Jeg husker en ung mand, som "ikke havde for mange brikker at flytte med" - han blev så indkaldt til session ( værnepligt) men så siger han "mig spiller stú da bare dum" - og tænk, han blev kasseret 😃

Se så var han måske slet ikke så dum endda.
Jeg må indrømme at jeg ikke har bekymret mig så meget over at jeg har det godt, jeg er blot taknemlig og glad for det.
Men skulle kravet være at man som du siger skal være dum, eller psykisk syg, eller endda være et jehovas vidne, ja så foretrækker jeg da dette, i stedet for at have det ad helvede til.
tilføjet af

"mig spiller stú da bare dum"

[quote="lyjse" post=2862676]Bjarne skrev:
[quote]
Jeg har det også godt, ja faktisk helt forrygende godt, og ikke bare i dag, men hver dag.[/quote]
Så er der flere muligheder.
Enten har du det "godt" fordi du har lagt alt fornuftig tankegang i lommen på vagttårnet, så du ikke kan tænke en selvstændig tanke, og derfor opfører dig som om, din hjerne er blæst ud af knolden på dig.
Eller du har det som de "alvorligt psykisk syge" som "sk" snakker så meget om... psykisk syge tror nemlig ofte, at det er alle andre, der er syge...
Jeg husker en ung mand, som "ikke havde for mange brikker at flytte med" - han blev så indkaldt til session ( værnepligt) men så siger han "mig spiller stú da bare dum" - og tænk, han blev kasseret 😃[/quote]
_____________________________________
🙂
Hvis han ikke ville indrulleres var "han stu da ikke så dum igen" 😃
jalmar
P.s. Den unge mand kan da ikke være bjarneTroll, vel lyjse 😉
J*

Selvfølgeligt var det da mig, hvordan tror du ellers jeg har fået min militære uddannelser.
Tumper.
tilføjet af

Måske du mener det..

[quote="lyjse" post=2862676]Bjarne skrev:
[quote]
Jeg har det også godt, ja faktisk helt forrygende godt, og ikke bare i dag, men hver dag.[/quote]
Så er der flere muligheder.
Enten har du det "godt" fordi du har lagt alt fornuftig tankegang i lommen på vagttårnet, så du ikke kan tænke en selvstændig tanke, og derfor opfører dig som om, din hjerne er blæst ud af knolden på dig.
Eller du har det som de "alvorligt psykisk syge" som "sk" snakker så meget om... psykisk syge tror nemlig ofte, at det er alle andre, der er syge...
Jeg husker en ung mand, som "ikke havde for mange brikker at flytte med" - han blev så indkaldt til session ( værnepligt) men så siger han "mig spiller stú da bare dum" - og tænk, han blev kasseret 😃[/quote]
Se så var han måske slet ikke så dum endda.
Jeg må indrømme at jeg ikke har bekymret mig så meget over at jeg har det godt, jeg er blot taknemlig og glad for det.
Men skulle kravet være at man som du siger skal være dum, eller psykisk syg, eller endda være et jehovas vidne, ja så foretrækker jeg da dette, i stedet for at have det ad helvede til.

_____________________________________
Man behøves ikke være hverken ignorant eller infantil for at være, eller støtte Jehovas Vidner, men det hjælper tydeligvis
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.