1tilføjet af

ALLE andre har 10.000 venner!

suk!
Jeg er ikke den første mor og heller ikke den sidste, til at høre dette selvudslettende statement fra en teenager.
Arto, msn og konstante sms'er "alle de andre er så pæne og populære! undtaget mig! jeg er totalt kikset!"
og så kan man forklare stolpe op og stolpe ned, at han/hun er superdejlig som han/hun er, at alle ikke er perfekte og klogere/pænere, at alle ikke har 10.000 venner, for at pleje et venskab kræver tid, meget tid og ingen kan pleje 10.000 venner!
man taler for døve øren...igen!
tænk hvis vi forældre brugte lidt tid, helst ofte, på at VISE ungerne hvad venskaber er, at har man 1 god ven, så er man heldig! har man 2 så er man meget heldig! - resten er kun bekendte!
hvor er det dog synd, at næsten alle sidder med samme følelse af at være kiksede og upopulære...de dejlige unger!
og som jeg sagde sidst "okay? HVIS de har så mange venner, hvad Fanden laver de så i arto eller på msn hele tiden? hvorfor sidder ALLE ved deres pc, i stedet for at være sammen med deres 10.000 venner???"

gid de dog slap fri af det fupnummer alle sammen...
Jeg har 1 god ven - og gud hvor jeg føler mig rig!
tilføjet af

Alle teenagere er maniodepressive

Men det går over med alderen. 😉
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.