8tilføjet af

6010,- /år for en Fiat500

Hej forsikringssvindlere.
Jeg betaler 6.010,- /år for min Fiat 500 i if. Det er jeg lidt utilfreds med da jeg dels er elitebelist og dels 44 år. Hvor er det billigere evt.?

vh.
Hr. Sv. Indler
tilføjet af

Vi er ikke svindlere

If, det er også et meget dyrt selskab. Vi ville ikke finde os i de satte beløbet 6 til 700 hundrede kr op hvert år. Til sidst betalte vi over 6000 kr. Plus vi også havde vores falck abonnement.

Vi skiftede til FDM, som vi er medlem af. Vi er også elitebilister. Vi betaler 4100 kr inklusiv vores Falck abonnement.
Men vi svindler ikke. 😉
tilføjet af

Og min FIAT 600 super

Betaler jeg kun 550-Kr om året for, så !?.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

ha ha

Ja, men det kan kun være en lovpligtig ansvarsforsikring. 😉
tilføjet af

Ha og Ho HO er det ikke

Nok, det bør det jo være, ikke, er der nogen der kører ind i mig så er det dem der kommer tilskade, nej! hvorfor skal jeg havde kasko på en traktor? forsikringsselskaberene vil jo ikke betale aligevellet[:*(]😉, så!.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
PSs:, jeg havde engang en PORCHE silverstar, det var noget der ville noget😮, 2 Cyl, selvfølgeligt luftkølet, men med hele 16- HK også med automatGear og en egenvægt på 450-Kg, se var en maskine der ville noget, den sagde ikke WROMM, den sagde bare "put-put" også "tøffede" den derud af😉, fed lille traktor.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Det drejer sig om biler

Og ikke om din "skrotdynge" af en FIAT-traktor😉
tilføjet af

Hvad så med min

Porche silverstar😉, er det måske også en skrotbunke?, om min fiat 600 super er jeg blevet tilbudt 35.000- Kr for, så det er noget ret dyrt skrot😮.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Vi er da ligeglade

med dine gamle landbrugskøretøjer. Det drejer sig jo om automobiler, denne her tråd. Hvis trådstarteren havde ment en FIAT traktor, ja så havde han nok skrevet det, tror du ikke?😃
tilføjet af

Tryg (IDA)

Hej
Har selv en Fiat 500 og betale ca. 3800 årligt for ansvar og kasko i Tryg (IDA). Er elitebelist og 46 år. Kræver dog at du er ingeniør og har alle dine forsikringer i Tryg (IDA).

/Peter
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.