8tilføjet af

3355 MB,

Er der nogle der kan hjælpe mig, kan man bruge 3355MB på et døgn?
tilføjet af

Mere præcist tak

Hvad mener du med "bruge"?
I vore dage er 3,3 Gb ikke alverden. Det er faktisk mindre end der er plads til på en almindelig DVD.
Hvordan "bruger" du den plads?
Hvis jeg lavede en fuld sikkerhedskopi af mine harddiske, ville jeg hurtigt bruge over 500 Gb, så det er et spørgsmål om hvad du laver, som bruger den plads.
tilføjet af

præcis

Det drejer sig om et mobilt bredbånd, hvor jeg kan bruge op til 5GB når fair use er overskredet, skal jeg betale 1 kr. pr. MB.
De meddelte mig d. 7. jan. at jeg havde overskredet de 5GB med 5.255.331.Det finde jeg acceptabelt nok, det er ca. 255 kr.
Den 8. januar fik jeg en regning på kr. 3.355,21 og mobilbredbåndet blev lukket, de opgav at jeg havde brugt 2490 gprs.
Bad dem præcisere i MB, for det er hvad der står i mit abonnement at jeg skal betale efter, det har de endnu ikke gjort, men bliver ved med at sende rykkere, selv om jeg har indbetalt de 255 kr. efter min egen vurdering.
tilføjet af

hej gå til forbrugerrådet

for de bliver ved med at plage dig til du opgiver og betaler så du kan lige så godt tage fat på sagen med at gå til en advokat vh slim
tilføjet af

Hvis du

downloader film, musik e.l. kan du hurtigt bruge 5GB. Det behøver ikke engang tage en enkelt dag.
Streaming af video og musik kan også hurtigt "koste" nogle MB.
tilføjet af

Få abn uden grænse

alt det andet er plattenslageri.
tilføjet af

de tager

kr. 9,98 for 9983 kb og dette antal er næsten 1MB hvor jeg skal betale 1 kr.
Nu gider de ikke skrive mail mere, men har tilbudt at hvis jeg betaler halvdelen, så kommer jeg ud af gælden.
Man slipper vel ikke lige ca. 1500 kr. hvis man har rent mel i posen?
tilføjet af

Mobilt bredbånd og forbrugsgrænser

Du kan sagtens bruge 3 Gb på en dag, men du skal som beskrevet i et andet svar, bestemt ikke bare surfe, su skal lave det som de netop IKKE vil have du gør.
En enkelt DVD film fylder jo mere end 3GB og har du bare sat autopilot på et peer to peer program, vil du opleve at trafikken bliver pænt høj på et enkelt døgn.
En anden herinde skriver, at mobilt bredbånd med frit forbrug er bedst og alt andet er noget slamberi. Der findes ikke mobilt bredbånd med frit forbrug, så hvor han har den ide fra ved jeg ikke.
3 giver dig 20 GB og det er den højeste forbrugsgrænse i DK på 3G.
Hvis du er i tvivl om, hvor meget du har downloaded, kan du se det i den software du åbner dit mobile bredbånd med. Der er statistik for hastighed og forbrug.
Se eventuelt mere om mobilt bredbånd på
Http::/www.bredbaandmobilt.dk
tilføjet af

Mobilt bredbånd og forbrugsgrænser

Hvordan gik det? Ved brug på fairuse grænserne kan der være forksellige konsekvenser. Jeg vil til en hver tid foretrække et abonnement, der lukker ned for resten af måneden, eller sænker hastigheden markant.
Alt andet er som et Dankort, uden du helt nøjagtig ved hvor meget du bruger. Og med f.eks P2P kan du bruge meget trafik på bare få timer... Se abonnementer sorteret efter data
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.