6tilføjet af

2009 - Alt er tilladt...

Hvad er det lige der foregår derude, i det pulserende virkelige liv?
Vovede mig ud i byen i fredags (den stod på jazZ i Århus C) i følgeskab m 2 gæve gutter.
Vi finder lynsnart den bedste musik, de koldeste skummende øl,
ja selv de mest smilende mennesker synes at være samlet her,
ikke dårligt, massere af potentiale for en rigtig god aften på dansegulvet.
Vi danser og hygger🙂 og danser og hygger noget mere😃 - dejligt,
pludselig kommer dette meget velpolerede par over og invitere mig lige lukt m hjem i vandsengen til en hjemmegjort omgang "I Tyrens Tegn"!!! Jeg var målløs, og let beruset og "smilende" forklarede jeg at jeg var igang m at varme min egen 3-kant op (m de førnævnte gæve gutter - det var selvfølgelig en løgn, men på daværende tidspunkt den eneste virkelig effektive undskyldning jeg kunne komme på😮)...
keder folk sig vitterligt så meget i dobbeltsengen ell er det bare en naturlig del af at vedligeholde et moderne forhold???
Ja...lidt naivt af mig - men bliver sgu lidt forundret tiltider...
A
tilføjet af

Øhh?

Hvorfor gik du ikke bare med? Forstår det ikke helt:D
tilføjet af

Mest fordi...

...liderligheden i dem skræmte mig lidt...forstår du det?
[s]
A...m mere [l] end logisk er😃
tilføjet af

Hvis

Hvis billedet på din profil er dig, forstår jeg godt du fik tilbudet.
Du er lækker.
tilføjet af

Ja,-)))

det er min kæreste på billedet...har altid godt kunnet lide sukkermås! Nej pjat😉 - det er min onkel Willy...han har også en trompet, du skulle se dem😃😃😃, de er et fantasifuldt par. Pjat, kunne aldrig finde på at sætte billede af selv på min profil...men leder gerne lidt for at finde nogle visuelle fornøjelser (billeder)...faldt fuldstændigt for softice-krymlet på det nuværende billede😃!
[s]
A
tilføjet af

hmm

Ja okay, men alligevel;-)
tilføjet af

Lyst

Jeg er i et forhold hvor vi meget gerne vil have en ekstra pige med i seng. I første omgang er det min kæreste der skal prøve det - jeg skal være i baggrunden. Vi har ikke prøvet endnu, men vil begge meget gerne. Et af problemerne er hvem det skal være. Man skal finde en der tænder en og samtidig finde ud af om hun har lyst. Ikke nemt. At spørge er den eneste måde at få svar på.
Og ja, alt er tilladt og jeg vil mene det er et stort kompliment til dig, selvom du ikke havde lyst. Så tag det som noget positivt - du ser godt ud og er lækker.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.