3tilføjet af

2005 på www.sol.dk

Inden 48 timer tager vi hul på dette års julefest-og snart skriver vi 2006.
Hos mig er det en tid som ofte giver anledning til ekstra eftertænksomhed og rationalisering - og sådan er det også i år....:-)
Men hvad gjorde mest indtryk på DIG her i SOL-debatten i 2005??
Og hvilket nytårsforsæt har du i den forbindelse?
Jeg vil desuden gerne ønske alle, som har været med til at gøre dette år uforglemmeligt, en rigtig glædelig jul - og et endnu bedre 2006.
Ingen nævnt - ingen glemt!....;-)
Mange julehilsner
Ridderlykke
tilføjet af

Det har gjort størst indtryk

at FB stopper 31.12.05
tilføjet af

Glædelig jul Ridderlykke

Gjort størst indtryk? Jeg ønsker ikke at være negativ, men det som har gjort størst indtryk tvinger mig til det.
Det jeg har oplevet i det forgangne år, er en tiltagende hadsk tone. Respekt, forståelse og empati ses kun i et fåtal af indlæggene, desværre.
Så mit nytårsforsæt er, at jeg vil være mere moderat i MINE indlæg. Jeg vil afholde mig fra at skærpe tonen yderligere.
Mvh og ønsket om en glædelig jul til dig og dine:
Lagermann
tilføjet af

Spis brød til

Træerne vokser ikke ind i himlen.
At forlange/forvente, at det kommende år ligefrem skal blive endnu bedre, end det forgangne år, er vel nærmest syndig tankevirksomhed.
Jeg kan love, at livet har bakker og dale, og at begge dele styrker os, og bereder os til livet.
Må du og dine - samt den størstedel - der på dine og mine vegne lider sult, tørst og elendighed - få retfærdighed i et senere liv?
Amen
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.