10tilføjet af

Århus PC-lager

Jeg købte en strømforsyning hos Århus PC-lager, eller Cumpumail, som de også kalder sig, tilbage i november måned 2009. Da den efter en måneds tid går i stykker går jeg over med den til reparation hos Århus PC-lager og får efter et par dage en ny strømforsyning. Den går dog efter et par uger i stykker igen og endnu engang får jeg efter en enkelt dag byttet den til en ny. Denne gang holder den kun i to dage og jeg går derfor over til dem, endnu engang. Der går en uges tid og Århus PC-lager ringer for at sige de ikke kan bytte den, da det efter deres mening er selvforskyldt. Efter to dage!!! Jeg er helt uforstået med at de kan mene at det er selvforskyldt, særligt efter at det er den samme fejl som skete anden gang den var til reparation, hvilket også fremgår af RMA sagerne. Jeg taler først med en assistent, og derefter med Århus Pc-lagers chef. Begge med den holdning at det er selvforskyldt, hvilket jeg med 100 % garenti kan sige at det ikke er. Under samtalerne føler jeg ydermere at de begge begynder at blive flabede overfor mig da jeg ikke vil give mig. Chefen fortæller mig også at han har mulighed for at melde mig til politiet, hvis jeg sviner hans virksomhed til. Derfor har jeg valgt at holde mig på et nogenlunde sprogniveau, men kunne sagtens bruge hårdere ord om deres kundeservice og forretningsmetoder.
!!!TOTALT UACCEPTABEL KUNDESERVICE!!!!
tilføjet af

gå til

klag til forbrugerstyrelsen eller hvad det nu hedder, og snak med dem om det
tilføjet af

Tænk dig da lidt om

Det er jo nok ikke Århus PC-lagers skyld, at du brænder den ene strømforsyning af efter den anden! Hvad er lige sandsynligheden for at 3 helt nye strømforsyninger har en defekt?
KUNNE det måske ikke tænkes, at der løber en fejlstrøm i din el-installation?
Du må da have opført dig truende og brovten siden chefen nævner en politianmeldelse.
PS: jeg er hverken medarbejder hos Århus PC-lager eller Dell, jeg sidder blot med helt håbløse kunder til dagligt, som mener at det er min virksomheds problem hver gang de ikke selv kan tænke sig om. Så trænger man altså til luft nogle gange.
tilføjet af

pkt 1

Få fat i forbrugerrådet.
De kan ikke meldes for dårlig reklame for en forretning.
Så kan du true de pågældende med en anmeldelse for ulovligt udseende, eller at være dummere end politiet tillader.
Lyder dumt ikke ?
Fat i forbrugerrådet.
tilføjet af

Hvem snakker om at de er brændt af?

Hvem har sagt noget om at de er blevet brændt af? Stikket på selve "hovedet" af adapteren er knækket af (den som man stikker i computeren) og som det fremkommer af RMA sagerne er der ikke blevet brugt vold. Det var denne skade der var på den de to seneste gange. Jeg har ikke opført mig truende, blot brugt grimme ord om hans forretning og deres kundeservice!
tilføjet af

du har en underlig måde at formulere

dig på.
man skal være mindst hjernedød for at forstå hvad du mener, det må da være muligt for dig ar forklare hvad og hvor fejlen er.
normalt har en adapter 2 hanstik som man sætter i stikkontakten, og så er der en rund ende med plus og minus til computeren.
uanset hvilken af de 2 dele der er gået i stykker, så må det være din egen skyld, butikken står vel ikke hjemme hos dig og roder med din computer.
nu har du allerede omtalt butikken negativt her på solen, så det bedste var, at du slettede dit indlæg omgående.
jeg har talt med butikken, og de siger at du bare kommer styrtende ind i butikken og brokker dig, medens der er andre kunder tilstede, det kan man ikke.
du kan kun være en forkælet hvalp på 12 år, så opfør dig korrekt, og betal selv for en ny adapter.
tilføjet af

Hvad snakker du om?

Hvad snakker du om? Jeg har overhovedet ikke været i butikken, siden jeg sidst var nede for at få adapteren repareret, og det var lige så stille og roligt som altid. For jeg forventede selvfølgelig at den ville blive ombyttet som altid ! De ringede til mig i formiddags og det var der jeg snakkede med assistenten og chefen. Så se lige at få styr på dine ting, du ved åbenbart ikke hvad du skriver om og hvorfor skulle forretningen i øvrigt informere dig om disse ting, med mindre du arbejder der?
tilføjet af

syntes nu

ikke man kan hævde at de ikke yder kundeservice. de skifter den defekte vare to gange, eller 3 men hvor mange skulle de skifte efter din mening? Jeg kender ikke firmaet, men noget tyder på at der er noget galt med din håndtering af den vare du får udleveret, alt andet lyder som galmathias. De kan ikke leve af at have dårlige varer...
tilføjet af

???

Tja, indtil der ikke længere er fejl på deres produkter. Hvis jeg var enig med dem i at fejlen var selvforskyldt, ville jeg selvfølgelig hverken forvente et nyt produkt eller oprette denne tråd. Jeg forventer blot at de produkter jeg køber er i orden, eller som minimum at de bliver skiftet så længe det er en fejl fra producentens side.
tilføjet af

det gør han da..

han arbejder der "han har talt med butikken om dig"....hmmmm
så dvs en person i dk, har gidet at ringe til butikken og de har så snakke om dig
den har vi ikke hørt før andre gøre, det er vist også ulovligt ifølge den der dataregristrengslov...
tilføjet af

Det var også det jeg tænkte.

Hvis han har snakket med dem, har de ihf. løjet og så tror jeg også vi nok skal kunne finde et sted i lovgivningen der siger at det er ulovligt at tale om sine kunder. Så mon ikke han er på lønningslisten hos dem, eller bare håber rigtig meget på at kunne fedte sig til en rabat? Det er ihf. en kæmpe løgn at jeg skulle have brokket mig højlydt foran andre kunder! Det ville jeg aldrig kunne finde på!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.