13tilføjet af

vil ikke anbefale cbb..

de lukker din mobil hvis du ikke har brugt den i et stykke tid (vist ½ år) UDEN at advare dig først!
derfor skiftede jeg til et andet selskab der har den service at advare via mail inden de lukker den
tilføjet af

Det gør alle selskaber

Efter et halvt år lukkes telefonen hvis ikke der fornyes med taletid.
Det fremgår af de betingelser du accepterer.
tilføjet af

ja men

cbb gider ikke at advare en først, det var derfor jeg skiftede.
da jeg ligepludselig sku ringe..kunne jeg ikke fordi de bare havde lukket den..er DET service ?
tilføjet af

desuden

desuden var der taletid på !!! de lukkede den bare ned..
tilføjet af

Ja men de kunne godt advare

Det kan ikke koste meget.
Tror desværre at de kalkulerer med at folk vil betale for et nyt nummer / genåbning.
tilføjet af

UnoTel kan anbefales

Hejsa
UnoTel er meget billigere end bl.a. Telmore og CBB. Desuden har de intet minimumsforbrug.
UnoTel's hjemmeside: http://www.unotel.dk
Venlig hilsen
- S U R I Y A N
tilføjet af

prøv

du kan også prøve M1.dk
tilføjet af

M1 ikke så billigt...

UnoTel er stadig billigere end M1.
- S U R I Y A N
tilføjet af

Rettelse

Hej.
Har lige en lille rettelse til det skrevne.
Hvis man går ind på sin personlige side på cbb.dk kan man se at mobilen bliver lukket fra den og den dag. SÅ DE ADVARER ALTSÅ FØRST!!
For det andet: CBB har altså heller ikke noget minimums forbrug, og til sidst vil jeg lige sige at jeg selv har fået lukket et nr. ved CBB, med penge på kontoen, og der var jeg fuldt tilfreds med måden det skete på. Jeg havde nemlig ikke brugt den i seks måneder, som er normalt at lukke et nr. efter. Og vidste det i MEGET god tid.
tilføjet af

ja det gør de men

ja det er rigtigt, men det kræver du skal skrive kodeord ind først og jeg ved ikke hvad..
det er da nemmere at sende en mail til vedkomne, men det gider cdd jo ikke, så er det godt vi har M1 (vil hellere give mere for det, også få SERVICE!!)
tilføjet af

Kender ikke

særlig meget til M1, så vil ikke udtale mig om deres service.
Og desuden kræver det også en kode og alt muligt at komme ind og tjekke mail, så hvorfor skulle de ikke bare sende en sms, som jeg i øvrigt mener CBB gjorde til mig dengang?
Jeg har været meget godt tilfreds med CBB, og har ikke noget at klage over, hverken med hensyn til dækning eller service eller noget.
Men sådan er vi jo alle forskellige.
tilføjet af

hmmm

hvis det kræver en kode for dig at tjekke mail har du sikkert solmail, det har jeg ikke, jeg har en rigtig mailadresse, så jeg behøver ikke at skrive kode ind hvergang!
cbb har aldrig sendt mig sms, kun når de ville have man fyldte sin mobil op med taletid !!!
du ku jo prøve ikke at bruge din mobil i et ½ år, så opdager du en dag at du ikke kan ringe fra den...
jeg forstår godt cbb er begyndt med deres tvreklame igen efter jeg skrev og klagede til dem, jeg er sikkert ikke den eneste!
tilføjet af

gratis

genåbning er gratis hos cbb, så det er ikke det der er problemet.
tilføjet af

tv-spot

CBB's tv spot er da helt sikkert planlagt lang tid i forvejen, så det er nok ikke pga klager at de sender det, nok nærmere fordi det virker, de stiger jo stødt i antal kunder.
og mht unotel, så er dette på deres vilkår:
1.7 Mobilnumre der ikke har haft aktivitet i 6 måneder nedtages automatisk, dog vil der blive sendt en påmindelse pr. mail 14 dage inden UnoTel nedtager nummeret. Hvis nummeret ikke tages i brug inden de 14 dage, nedtages nummeret i henhold til gældende regler.
Hos UnoTel defineres aktivitet ved, at der skal være foretaget opkald eller afsendt SMS.
samme vilkår med opsigelse som cbb har, bortset lige fra at hos cbb går der 8 måneder.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.