11tilføjet af

Tryg Forsikring A/S Klausdalsbrosvej 601.

Nu er jeg mere end almindelig træt af at I kommer og tager billeder af mig ulovligt, I må ikke holde ude på vejen og tage billeder ind på anden mand ejendom, ejendomsretten er ukrænkelig, og den lov skal I saftsusemig også følge, jeg ved I har lidt mere end almindeligt svært ved at tro at de i Danmark vedtagene love også gælder for jer, men det gør de.
Vil I mig noget, så kik for pokker ind.
Poul Jørgensen
tilføjet af

Tryg Forsikring A/S Klausdalsbrosvej 601.

Nu er jeg mere end almindelig træt af at I kommer og tager billeder af mig ulovligt, I må ikke holde ude på vejen og tage billeder ind på anden mand ejendom, ejendomsretten er ukrænkelig, og den lov skal I saftsusemig også følge, jeg ved I har lidt mere end almindeligt svært ved at tro at de i Danmark vedtagene love også gælder for jer, men det gør de.
Vil I mig noget, så kik for pokker ind.
Poul Jørgensen


Hmm!
Er du sikke på at det er/var Tryg der fotograferede måske var det nogen i en UFO.! 😃
Du slutter af med et "kik for pokker ind." det var vel også de de gjorde!

.
tilføjet af

Er det for sjovt.

At du skal virke ubegavet, eller er du bare sådanne i al almindelighed.
Tryg Forsikring A/S overtrådte IGEN grundloven og den private ejendomsret, og du kan kon komme med en "dum" bemærkning?.
Det siger ret meget om dig, syntes jeg.
Poul Jørgensen
tilføjet af

Er det for sjovt.

At du skal virke ubegavet, eller er du bare sådanne i al almindelighed.
Tryg Forsikring A/S overtrådte IGEN grundloven og den private ejendomsret, og du kan kon komme med en "dum" bemærkning?.
Det siger ret meget om dig, syntes jeg.
Poul Jørgensen


Hmm!
Sluttede DU ikke selv med en invitation lydende: "kik for pokker ind." det var vel også de de gjorde! 😃
Så hjælper det vel ikke med dit brokkeri over at/hvis de fulgte din opfordring! 😃

.
tilføjet af

Tryg Forsikring A/S Klausdalsbrosvej 601.

Den sidste forsikringsmand der kiggede ind har man aldrig fundet 😖
tilføjet af

AGHT? tror du det var det "plump" jeg hørte?.

Ude fra GYLDETANKEN 😃 , Ok den er godt-nok også stor, der er plads til mange svindler i den.
Nej spøg til side, hvis tryg havde haft bare noget der mindede om rent mel i posen, så havde de ikke haft nøde at ligge og holde øje med hvad jeg laver, det siger sig selv, at tryg godt ved de har "gjort i bukserne", de har dummet sig.
Venlig Hilsen Poul jørgensen
tilføjet af

JA!, den sidste gang jeg fangede en.

Fra tryg, og jeg viste ham sagen, så undskyldte han, at han havde været med til det tryg havde bedt ham om, han kunne straks se at tryg havde overtrådt loven, men OK, han var også tidligere politibetjent.
Venlig hilsen Poul jørgensen
tilføjet af

Tryg Forsikring A/S Klausdalsbrosvej 601.

Den sidste forsikringsmand der kiggede ind har man aldrig fundet 😖


😃 😃 😃 Han er nok sendt af sted med en UFO. 😃 😃 😃
tilføjet af

Så kører det cirkus igen.

Det er da helt til grin,sådan som den Hr Jørgensen kører frem mod Tryg.
Bevis at der bliver taget foto af dig,og anlæg sag mod Tryg.Alt det ævl om din erstatning
kommer du ingen vegne med.Opgiv og kom videre ilivet.
Gud bevare Hr Jørgensen,og hans kamp mod Tryg.
tilføjet af

De kan kun komme fra Tryg, helt sikkert

Hej,
Hvordan ved Hr Jørgensen så at pågældende kommer fra Tryg?
Med venlig hilsen
Ieet

Nu er jeg mere end almindelig træt af at I kommer og tager billeder af mig ulovligt, I må ikke holde ude på vejen og tage billeder ind på anden mand ejendom, ejendomsretten er ukrænkelig, og den lov skal I saftsusemig også følge, jeg ved I har lidt mere end almindeligt svært ved at tro at de i Danmark vedtagene love også gælder for jer, men det gør de.
Vil I mig noget, så kik for pokker ind.
Poul Jørgensen
tilføjet af

Jeg ved det kommer som en overraskelse for dig.

Men både min og min søns Tlf: er udrustet med et kamara, og sjovt nok, så er biler ligesom om også udrustet med noget, det hedder en NUMMERPLADE, og med lidt snilde og opfindsomhed, så kan man hurtigt finde ud af både ejer og forsikringsselskab på en bil.
Kan du sove godt.
Poul Jørgensen
tilføjet af

Opgive ?, er du gal, aldrig vil jeg opgive.

Det vil være mere umuligt for mig, end hvis du ville spise papegøjen på din profil.
Jeg gav med vilje indlæget den provokerende titel for at tryg skulle se indlæget, og det har de, deres forsvar var, hvor jeg kunne vide det var tryg fra, det var det hele.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.