9tilføjet af

Stor fest i aften kl. 23.00 :)

WikiLeaks offentliggør i aften kl. 23 over 250.000 dokumenter fra den amerikanske udenrigstjeneste. Mange redaktører rundt om er dog blevet advaret om, ikke at offentliggøre denne fantastiske udgivelse, som vil kunne redefinere historien:
Nyt kæmpelæk offentliggøres i aften:
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-35333190:nyt-k%C3%A6mpel%C3%A6k-offentligg%C3%B8res-i-aften.html
Bliver spændende at se hvilken rolle Danmark har...
http://wikileaks.org/
tilføjet af

Den arbejdende del af Danmark sover der.

Og det er i øvrigt helt uinteressant hvad der er sket med en del af verdens befolkningsoverskud. GABBBBBB!!!!!
tilføjet af

du sidder vel

bare og venter på at der noget at vrøvle om. Vent til de lukker rigtig op for Helle og Vilys skyggesider, alle ved jo at Villy er en pauseklovn ikke ?? og at Helle er utroværdig.😃
tilføjet af

Så logrer halen, hva'?

freespirit 😃
tilføjet af

Ja sgu :)

Og så lettede jeg ben flere gange rundt om huset af bar iver :)
tilføjet af

De burde nedlægges et fogedforbud

Der vil alle dage være ting som ikke tåler dagen lys for almindelige mennesker.
tilføjet af

Hvorfor?

Jeg sidder her og undrer mig noget så gevaldigt over, hvorfor freespirit skal sidde og forsvare hans person, fordi en flok TUMPER har noget imod hans indlæg. Han er glad, da noget han har ventet på længe, bliver udgivet i aften.
Dette er en debat-side og de hemmelige dokumenter lægger op til en helvedes masse debat!! Men selvfølgelig skal der sidde den der type, som tror de har al mulig ret til at håne andre, af personlige årsager, eller bare fordi de kan.
Man kunne skrive en hel roman om hvilke typer der sidder og mobber andre bag skærmen, men det er en kliché vi alle brækker os over..
Så gør os nu den tjeneste og skrid væk fra indlægget, hvis ikke i har noget at sige omkring emnet.
P.s wikileaks ftw!!!
tilføjet af

Helt ærligt

At læse Free spirit indlæg om at Amerikanerne selv ødelagde WTC, DET er sgu jord i hovedet- 😮
tilføjet af

Det giver garanteret mening

i et alternativ begavet hoved.😉
tilføjet af

Du er syg i hoved, tænk at ville fejre

en skide voldtægtforbryder, og en tåber der offentliggøre atomkraft anlægskort.
Har du fantasi til at regne ud hvad den vil kunne bruges til, i en tid med øget terrorrisiko.🙁
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.