SuperDebat.dk
SuperDebat.dk
> Underholdning > Fri debat: Underholdning
1
tilføjet af
pinkfyn
for 17 år siden
RUNE t Kidde
engang fandt jeg en "tegnefilm" med Rune T Kiddes pulemand og pisser...
Nu kan jeg ikke finde den... nogen der ved hvor jeg kan se den?
tilføjet af
sarahdk
for 17 år siden
tegnefilm?!?
Hejsa har aldrig set den som tegnefilm men den findes som tegneserie i:
Rune T. Kidde: Det værste 1976-1996 fra forlaget Modtryk
Mad & Vin
perfekt og billig
Velkommen til Pernille og Senator
Tortillasuppe
Er du alkoholiker?
kiks opskrift søges
Rensning af sylteglas
oli/eddikke beholder
svinekam
Vandkringle med creme - opskrift søges
Opskrift på amerikanske pandekager
Sport
Træningsveninde til SATS Kbh. søges
OL-deltagerlister??
Køb af robåd (råd)
Guldmedajler indtil nu?
Leth bli' ved Tour'en
iraner tager på for at undgå at dyste mod israeler...
Hjælp...
Håndbold....der er overtrådt. !!!
OL i Athen`
Vandpolo
Hus & Have
trænger du til at få rydet op i dine bede
hjælp - hvad kan jeg gøre med min udlejere.. ?????
Meldug :o(
Til VVS/Smed brug for hjælp Akut
håndværkernes himmelflugt
Hjælp! til reparere kiosk Køleskab!
Hjælp, Søger bolig i Odense!
Leje en lejl.til salg i kbh? hvor?
Buskryder
Ejendomsmægleren - ulovlig indtrængen???
Underholdning
angelina jolie
Blowing in the wind?
Mest populære profil 2005 er:
Tillykke med sølvbryllupet
Den med cyklen, vaselinen og frokost hos svigerforældrene
Ah.....den må næsten høre til her....
Lejemorder
Hvilken sang?
Tillykke *browneyes21*
gode råd
Helse & Sundhed
vorter :-(
kolesterolnedsættende kost...
styrketræning under graviditet
Av min ryg
Måde til at få håret til at vokse hurtigere
HJÆLP - ER ALT FOR TRÆT HELE TIDEN
Sure opstød..
Tandlæge uddannet til at lave...
Fitnesscenter i Århus
Natlige tisseture
Alle kategorier
Jeg elsker ham
gallakjole
Forhånelse af Dannebrog?
Voksning! Af ben hvor længe?
Helt klart den Bedste restaurant i KBH
Sådan løser vi krisen!
Gammel mus duer ikke
Hvad skal jeg kode (C++) til eksamen?
Forsikring
El-regningen
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.