9tilføjet af

problemer med sony ericsson C902

ER der andre end mig der har problemer med deres sony ericsson C902, min afbryder ofte samtaler,hvilket gør mig p.... sur. Den kan ikke holde på min bluetooth forbindelse, den logger af og på hvilket også er meget ireterende.
hvis jeg ik finder en løsning har sony ericsson en meget kort leve tid her, så må jeg tilbage til gode gamle nokia...........
fortæl hvad i har gjort ved problemet
på forhånd tak.
tilføjet af

Sony Ericsson C702

Hej.
Har haft samme problemer med en C702 fik at vide, det var nogle hardware problemer. Min tlf er i øjeblikket ved at blive lavet, så venter "spændt" på at få den retur! :*(
tilføjet af

sv:

så kan det ske den lige må omkring et værksted og blive opdateret
tilføjet af

Software

Det kan være det hjælper med ny software til din telefon, er dog ikke sikker på om SE rent faktisk har lavet nyt software til C902
tilføjet af

c902

Mig og min kæreste har heller ikke haft ordentligt signal på dem siden vi fik dem og den lukker også samtaler her og fryser tit
tilføjet af

Fryser billede, lukker ned, og vil nu ikke tænde.

Har ofte oplevet problemer med C902 hvor den fryser skærmen, og måtte pille batteri ud og starte helt forfra, ligesom jeg har oplevet, at den har slukket sig selv når den har ligget i en jakkelomme eller endda på et bord.
Ny vil den slet ikke tænde. Kommer lys i taster og SE-logo på skærm, men herfter sker intet.
Må have dyret til reparation - ØV. Skal måske overveje at gå tilbage til Nokia.
tilføjet af

C902

Jeg vil bare lige skrive at min C902 har lavet problemer med opladningen og kommer og siger sluk omgående opladning og ta batteri fra kontakt Service Alvorlig Hardware og systemfejl.
Jeg har også haft problemer med at den aflader batteriet på en halv dag og den fryser også Billederne.
Den er på værksted pt.
Venter på at den kommer hjem og gud nåde trøste hvis den laver ballade igen.
Hvis det sker så er den dødsdømt den er kun 4 mdr gammel.
Jeg kan ikke anbefale den til andre den er det rageste L...????
tilføjet af

Overvejer..

Hej. Jeg overvejer at få en, da min gamle w660i er gået i stykker, da jeg tabte den.
Jeg vil gerne have en kameramobil fra sony ericsson da det er det eneste jeg kan gruge ordentligt. Skal jeg lade være med at købe den, for jeg har fundet et tilbud på, den til 700 kr. på "guloggratis." Jeg undrede mig bare over hvorfor der er så mange der ville af med den, men det kan jo være det er derfor. :b Jeg tror jeg vil sende en mail til ham/hende og spørge om det er sket for den person.
Men tusind tak. :D
tilføjet af

Kan løses hjemme fra

Hent sony pc suite og lav en reset af telefonnen.
Det er den nye opdatering til telefonen som gør den ikke kan tænde ;)
tilføjet af

haha

lav en opdatering
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.